Jeep Wrangler: перевидання класика


Опубликованно 05.10.2018 17:51

Jeep Wrangler: перевидання класика

В Україні стартували продажі нового Wrangler. Причому це всього лише четверте покоління моделі, з якої і почалася історія марки. Але найцікавіше, що цінник не виріс, а зменшився.

Як і всі автомобілі, що стали класикою ще за життя, Wrangler перетворився на заручника своєї концепції. Як зовні, так і технічно. Сьогодні абсолютна більшість нововведень зустрічаються ренглероводами в багнети, навіть якщо конструктори намагаються виправити і поліпшити архаїчну конструкцію. Саме тому у нього все той же квадратно-гніздовий дизайн, сходова рама, нерозрізні мости, складана рамка лобового скла, чесний повний привід із заниженою передачею, зовнішні петлі, двостулкові задні двері з наддувним запаскою і т. д.

Завдяки італійським дизайнерам 8,4-дюймовий тач-скрін медіасистеми Uconnect не виглядає прибульцем з інших світів. Нарешті-то не самий короткий автомобіль отримав камеру заднього виду і датчики паркування. Крім того список асистансів поповнився системами моніторингу мертвих зон і превентивного гальмування, контролю тиску шин плюс круїз-контролем, датчиками світла, дистанційним запуском двигуна і безключовим доступом.

За словами Наталії Губській, заступник директора з продажу компанія «Гранд Аутомотив» (офіційний дистриб'ютор Jeep в Україні) на першу партію Wrangler вдалося встановити спеціальну ціну - від $49,6 тис. Далі буде тільки дорожче - в середньому на $3-5 тис. На нашому ринку Wrangler, як і раніше, буде доступний з короткою (2459 мм) і довжиною Unlimited (3008 мм) базою в модифікаціях Sport (1,403 млн. грн.), Sahara (1,544 млн. грн.), Rubicon (1,589 млн. грн.). Тобто не дорожче, а дешевше ніж просили за попереднє JK-покоління.



Категория: Авто Советы