В Україні представлені оновлені Mazda3 і Mazda6 — фоторепортаж
Опубликованно 19.10.2017 00:08
У Києві 4 листопада відбулася українська прем'єра оновлених Mazda3 і Mazda6. Представлені моделі не тільки виділилися більш виразним дизайном, але і отримали розширений перелік систем активної безпеки, а також нову систему контролю розподілу тяги G-Vectoring control.
Як і трохи раніше у США, сьогодні в Києві Mazda одночасно презентувала рестайлінгові «трійку» і «шістку». Оновлений бестселер 3-ї серії найлегше відрізнити за змальованої фальшрадиаторной решітці і колісним дискам плюс модернізованої світлодіодним оптики. Внутрішні зміни спрямовані в першу чергу на підвищення комфорту. Тут і більш солідну рульове колесо а-ля CX-9 з обігрівом у версіях з АКП. І крісла з новою набиванням для більш рівномірного розподілу ваги і пам'яттю регулювань. І електронне стоянкове гальмо. І проекційний дисплей - тепер кольоровий і з поліпшеною якістю зображення.
Але куди більше новинок приховані від очей. Найцікавіша з них - технологія контролю руху G-Vectoring Control, яка об'єднує в собі раніше розрізнені системи контролю роботи двигуна, трансмісії і ходової частини. Фактично це система контролю тяги, причому у поздовжньому і поперечному положенні. Її електроніка кожні п'ять мілісекунд зіставляє кут повороту рульового колеса з положенням педалі газу і розвивається швидкістю і на підставі отриманих даних трохи знижує (до 30 Нм) передачу крутного моменту. Як? Шляхом «запізнювання» запалювання - змінюючи кут його випередження на 20 мс. Що приблизно дорівнює уповільнення в 0,01-0,05 g чи догрузке провідних колеса 10-20 кг
Навіщо? В першу чергу для поліпшення коефіцієнта зчеплення з дорожнім покриттям і більш повного використання потенціалу шин. Тобто GVC робить роботу за активного драйвера, яким тепер не потрібно розвантажувати передню вісь при входженні в поворот. Особливо турбота G-Vectoring Control буде відчутна на покриттях з низьким рівнем зчеплення.
Інша цікава новинка - грунтовно модифікована система запобігання зіткнень. Що б електроніка ідентифікувала не тільки автомобілі, але і пішоходів, замість лазерного датчика тепер використовується картинка з камери.
Відповідно розширився і сам діапазон роботи системи автогальмування: замість колишніх 4-30 км/год тепер 4-80 км/год для автомобілів і 10-80 км/год для пішоходів. В Україні седан 3-ої серії буде доступний в трьох комбінаціях з 1,5 - і 2-літровим моторами з 6-діапазонним «автоматом» і з 1,6-літровим мотором (від 569 тис. грн.) і 5-ступінчастою «механікою» від Хетчбек пропонується з 1,5 - і 2-літровими моторами і тільки з АКПП.
Оновлена Mazda3. Ціни в Україні
Версія
Ціна, тис. грн
Mazda3 1.5 5M Drive (седан)
485,000
Mazda3 1.6 6AT Touring (седан і хетчбек)
569,000
Mazda3 1.6 6AT Touring+ (седан і хетчбек)
609,000
Mazda3 2.0 6AT Exclusive (седан і хетчбек)
649,000
Міняти зовнішність «шістки» - ходити по мінному полю, куди легше зіпсувати чим поліпшити. Із знайдених відмінних особливостей - такі ж смужки повторювачів покажчиків поворотів на дзеркалах заднього виду як у Mazda3. Флагман так само отримав функцію G-Vectoring Control, оновлену система попередження фронтальних зіткнень, нове рульове колесо, прив'язаний до пам'яті водійського крісла проекційний кольоровий дисплей плюс став доступний обігрів задніх сидінь.
В салоні стало тихіше завдяки більш товстому лобового скла (у версії premium воно з технологією Acoustic Laminated Glass), новим матеріалам дверних ущільнювачів, додаткової звукоізоляції стелі і днища. Найцікавіше що обидві новинки вже на складі.
Оновлена Mazda6. Ціни в Україні
Версія
Ціна, тис. грн
Mazda6 2.0 6M Drive (седан)
609,000
Mazda6 2.0 6M Touring (седан)
675,000
Mazda6 2.0 6AT Touring (седан)
705,000
Mazda6 2.0 6М Touring (універсал)
759,000
Mazda6 2.5 6AT Style (седан)
760,000
Mazda6 2.0 6AT Touring (універсал)
789,000
Mazda6 2.2 D 6AT Style (седан)
829,000
Mazda6 2.5 6AT Premium SR (седан)
929,000
Mazda6 2.2 D 6AT Premium (седан)
949,000
Всі фотографії з презентації оновлених Mazda3 і Mazda6
Категория: Авто Советы