AMG GT S та інші зірки Roadshow 2016
Опубликованно 16.10.2017 21:59
На парковці біля НСК «Олімпійський» завжди знайдеться не одна автомобільна перлина. А останні кілька років як мінімум раз у році тут збирається по-справжньому зірковий склад. Захід Mercedes-Benz Roadshow Star Experience роз'їжджає по Україні не перший рік, а в цей раз до довгого назви додали Masterpieces. І не даремно, адже до нас приїхали справжні шедеври автомобільної інженерії!
«Слава Україні - героям слава!», майже без акценту вторять запрошені німецькі інструктори за українськими журналістами. Знайомим гаслом вже не перший рік закінчується передстартовий інструктаж. Перед нами розмічена конусами на парковці компактна траса, але в колінах легкий мандраж. Адже мені вперше довірять справжній Gran Turismo - AMG GT S!
За інструктором на Mercedes-AMG C43 4MATIC вишикувалися п'ять машин, і мені пощастило опинитися в останній, найменш потужної версії - за кермом хетчбека A 45 AMG.
Це просто маленький злобний покемон зі скромним, на перший погляд, дволітровим четырехцилиндровиком під капотом. Завдяки турбонаддуву він видає 380 к. с., розганяючи повнопривідну машину до «сотні» всього за 4,6 секунди! Якщо забути, що ти в «дамському аксесуар», антураж абсолютно спортивний: 7-ступінчастий «робот» DCT в режимі Sport+ забезпечує миттєву чуйність, мотор огризається налаштованим вихлопом і навіть легкий спочатку замшевий кермо наливається соковитим зусиллям на змійці. Дуже до речі в такий «запальничці» виявилися спортивні крісла з розвиненою підтримкою і посилені гальма.
Ціна Mercedes-A 45 AMG 4MATIC - від 1 485 140 грн.
Пересідаю в Mercedes-AMG SLC 43 - це «дівчачий» купе-кабріолет. Дах ми не опускали, так і від потужності нам її не зривало. Під капотом тут бітурбований 3.0 V6 потужністю 367 к. с., який дозволяє розігнатися до 100 км/год за 4,7 секунди, лише на мить повільніше хетчбека А 45. Але кайфу за кермом тут навіть більше, адже ти сидиш нижче, привід суто задній і бажання піти в занос у купе-кабріолета, навіть з активною системою стабілізації, хоч відбавляй. Тільки кермо, на мій погляд, занадто легкий, так і звуку вихлопу не вистачає драматизму. Може все-таки потрібно було скласти дах?
Ціна Mercedes-AMG SLC 43 - від 1 932 053 грн.
Далі був седан Mercedes-AMG C 43 4MATIC з уже знайомим 3.0 V6 потужністю 367 к. с. Тут після купе здивувала височезна, майже як у кросовера, посадка, але це лише обман сприйняття. А ось кермо дійсно незвично легкий, як для такого потужного седана. Можливо його можна було важчими, але розбиратися в настройках не було часу - налаштував крісла з дзеркалами, і вперед! З іншого боку, C 43 володіє такою потужністю і чуйністю, яка буде надлишкова для більшості водіїв, але управлятися з цим всім дуже легко і приємно. Та й варто седан Mercedes-AMG C 43 4MATIC на тлі інших зірок осудно - від 1 643 836 грн.
Принаймні, якщо порівнювати з чумовым купе Mercedes-C63 AMG S за 2 505 185 грн. У нього під капотом бітурбований V8 об'ємом 4.0 л потужністю 510 л. с., які починають шалено клекотіти відразу після натискання на педаль газу. І якщо автомобіль зі старту не піде в пробуксовку, то першу «сотню» можна розміняти вже через чотири секунди! Його бажання піти в занесення ледь стримує система стабілізації, яка не завжди встигає пригасити запал мотора в поворотах і C63 S ні-ні, але вильнет хвостом на виході з повороту. А розгін з місця за звуковим ефектам порівняємо з перебуванням в епіцентрі шторму, розрізає громовими гуркотом під час перемикання передач. Загалом, пекельна колісниця, з якої може зрівнятися тільки Mercedes-AMG GT S.
Його я частіше бачу як пейс-кара, автомобіля безпеки в гонках Формули-1. І навіть не думав, що в цей день потону в обіймах його анатомічних крісел. На відміну від інших Мерседесів, у GT S вони налаштовуються кнопками на кріслі, на звично начебто місці, але побратими давно мають ті ж клавіші налаштувань на дверній карті. Кнопки дрібні, велика рука їх намацає тільки при відкритій двері, так пимпочка (важелем коробки передач маленький джойстик я б не назвав) КПП розташована практично на рівні спини і оперувати їй доводиться неабияк вивернувши кисть.
Але ось положення «автомата» в положенні S (S+ і тим більше Race, на вузькою і короткою трасі, на жаль, неактуальні), рація сказала «Поїхали!» і ми з червоним демоном... покотили. Інструктор в провідній машині з кожною зміною екіпажів завжди починав коло «за упокій», і лише зрозумівши, що позаду чоловік знайшов спільну мову з несамовитою машиною, розганявся «за здравіє». Не знаю до якої швидкості ми розганялися, та це і не настільки важливо, але ці 510 к. с. з V8 4.0 з усіх сил наближали зиму, скидаючи листя з дерев при кожній перегазовке, при кожній зміні передач. Сьогодні чимало машин, які можуть розігнатися до «сотні» менш ніж за чотири секунди (у GT S - 3,8 с), але так емоційно це можуть зробити одиниці. І Mercedes-AMG GT S - один з них. Нехай динозаврів я не бачив, але одного з них я сьогодні осідлав. І залишився живий.
Перевівши подих, наша група перейшла до поїздок по місту. В асортименті був гібридний універсал Mercedes-Benz C 300 h T-Modell. Дивна тваринка, поки не продається в наших шоу-румах. При непоганий динаміці універсал в місті витрачає менше восьми літрів, а ще може проїхати десяток кілометрів на чистій електротязі.
Але якщо економити, то краще на дизельному E 220d - ось вибір сучасного бізнесмена. Комфорту по-мерседесовски в достатку, витрата палива просто дитячий (близько 6 л/100 км в місті), а динаміка цілком гідна (7,3 з до 100 км/). Чи варто говорити про найвищу якість обробки і сучасних мультимедійних системах новітнього Е-класу?
А ось що таке справжня розкіш я зрозумів за кермом люксового кабріолета Mercedes-Benz S 500 Cabrio. Навіть у базовій комплектації він коштує не менше 4 380 951 грн! Під капотом тут V8 4.6 потужністю 455 к. с., які сито муркочучи впевнено розганяють важенний кабріолет (споряджена маса 2115 кг) до 100 км/год за 4,6 с. Інша справа, що «рисачити» на ньому не хочеться - це розкішний автомобіль для спокійних променадів. У ньому хочеться їхати з гідністю, насолоджуючись залишками теплої погоди, яка розчиняється легким бризом у волоссі. Ех, зараз би до набережної Ніцци, замість Набережній Хрещатицькій.
Якщо від купе S-класу отримуєш очікуваний царський комфорт, то родстер SL 500 (від 4 292 718 грн) мене приємно здивував і підкорив. Навіть в режимі Comfort він активно відгукується на подачу палива і під веселий рик вихлопної системи кидається вперед. Особливого настрою додають хромовані «кігті» на капоті, які чітко проглядаються з-за керма навіть при опущеному в самий низ кріслі. Не позбавлений фірмового комфорту родстер піднімає настрій навіть в сумну осінню погоду. І якщо кабріолет з м'яким дахом першим і єдиним автомобілем бути не може навіть у холостяка, то родстер зі складним металевим верхом - це, на мій погляд, верх блаженства для автомобільного відлюдника. Якщо проводжати літо, то за кермом кабріолета!
Таким запам'ятався мені цей день і перший захід Mercedes-Benz Roadshow Star Experience Masterpieces 2016. Слідом Харків, а всього караван автомобільних шедеврів від Mercedes-Benz побуває в семи країнах і дев'яти містах. Зустрічайте! Всі фото з Mercedes-Benz Roadshow Star Experience Masterpieces 2016
Категория: Авто Советы