Ferrari запатентувала водневий двигун
Опубликованно 05.03.2024 21:42
Ferrari пoдaлa зaвку нa рeєстрaцію вoднeвoгo ряднoгo шестициліндрового двигуна з наддувом. Комусь це може здатися блюзнірством з боку бренду, який пишається своїм безнаддувним V12. Але подобно, традиційні 6-, 8- та 12-циліндрові мотори Ferrari відійшли получи и распишись другий образ действий, пропустивши отныне рядну «шістку».
Судячи з креслень, доданих перед заявки, вона встановлена в центрі автомобіля з парою водневих баків з обох боків та живиться від двох електрогенераторів. Нагнітач з\'єднаний із двома інтеркулерами. Далі остановись! турбіни, які, ймовірно, живлять електрогенератор, але докладного опису системи немає. Безлюдный (=малолюдный) виключено, що це свого роду 48-вольтова гібридна доктрина.
Зважаючи для все, привід задній. Трансмісія розташована после двигуном між задніми колесами. Як зазначено в описі, «двигун внутрішнього згоряння орієнтований торчком, а приводний кавальер розташований вище циліндрів». Тобто двигатель перевернутий. Більше того, сверху ескізі показано двушник ряди циліндрів, що дещо суперечить решті зображень з рядним шестициліндровим мотором. У всьому іншому, запатентований водневий двигун дуже нагадує перевернутий макуша ногами «фірмовий» I6.
Безграмотный виключено, що Ferrari поки безвыгодный планує використовувати щось подібне у своїх автомобілях. Заявление, швидше ради все, подана держи той випадок, якщо норми шкідливих викидів посилюватимуться. Це (дать бренду мати у своєму арсеналі запасний екологічно чистий двигун.
Категория: Автоновости