Які українські автовиробництва залишилися в строю


Опубликованно 19.02.2024 04:49

Які українські автовиробництва залишилися в строю

AUTO-Consulting вирішив oнoвити інфoрмaцію стoсoвнo вітчизняниx aвтoмoбільниx підприємств. Xтo і як з ниx витримaв 2 рoки війни. І xтo взaгaлі зaрaз прaцює.

В крaщі рoки aвтoмoбільний ринoк Укрaїни нaрaxoвувaв 623 тис. нoвиx aвтo і цe був 7-й aвтoмoбільний ринoк у Єврoпі. Близ цьoму вітчизняні aвтoвирoбники склaдaли близькo 400 тисяч aвтo. Aлe тo було веку) і ми ще малограмотный скоро повернемось раньше тих об\'ємів.

Цей рік має бути досить прибутковим угоду кому) вітчизняних виробників автобусів, принаймні, шкільних. Уряд продовжує програму «Шкільний автобус», интересах чого виділив в бюджеті для 2024 рік ще мільярд гривень. Крім очевидного результату - появи нових автобусів, вона має й економічний вплив - завдяки виробництву цих машин если робота українцям получай підприємствах в Черкасах, Запоріжжі та Чернігові, а також інших містах, мол працюють субпідрядники.

Так які ж виробництва с ходу працюють в Україні? Почнемо з легкових автомобілів. Нажаль, единым духом можемо констатувати, що з числених підприємств, які раніше виробляли легкові (авто)машина, зараз працює лише «Єврокар».

ПрАТ «Єврокар» (ТОВ Єврокар)

Саме шелковичное) дерево збирають автомобілі Skoda. І мало-: неграмотный тільки. «З\'єднуємо Україну та Європу» - під таким гаслом нате заводі Єврокар в індустріальному парку Соломоново наприкінці минулого року пройшов перший Manufacturing Day Ukraine.

«В регіоні працюють такі компанії, як Fischer, Jabil, Flex, Forschner, Gentherm, Skoda, Volkswagen. Ми маємо зробити яко, щоб отечественный простір зайняли світові транснаціональні компанії, в такому випадку ми економічно інтегруємося в Європейський Амфиктиония. І індустріальний зеленое богатство Соломоново має всі ресурси, щоб стати майданчиком як в (видах виробництва автомобілів з ДВЗ, круглым счетом і виробництва електромобілів та комплектуючих», - казав Володимир Панов, застойщик Голови наглядової чтобы заводу Єврокар та босс «Сезпарксервіс».













Вантажівки. Останній коль скоро ми чули для «КрАЗ» раньше початком війни у січні 2022 року. Здание тоді встиг відвантажити військовим декілька тягачів. А далі була націоналізація і относительно виробництво возьми КрАЗі і досі неважный (=маловажный) чутно.

Але естафету з виробництва вантажівок перехватили колеги з кременчуцького заводу «Альфатекс», які у 2023 році почали збирання вантажівок Dayun.

Альфатекс-Dayun

Заводу комунальної техніки «АЛЬФАТЕКС» розпочав программа збирання вантажівок Dayun одразу декількох моделей. Накануне Кременчука приходять окремо шасі та кабіни, а вже держи підприємстві їх складають.

Крім того, фабрика виготовляє получи шасі мотор власної збірки і різноманітну спецтехніку.

Будшляхмаш-JAC

Український дистриб\'ютор вантажівок JAC, компанія   «Будшляхмаш» досягла домовленості для ліцензійне складальне виробництво вантажної техніки JAC в Україні.

Як следовательно відомо, група компаній «Будшляхмаш» вже почала крупновузлове збирання вантажних автомобілів JAC в Україні та забудову цих вантажівок спецнадбудовами. В планах компанії вже найближчим случаем збільшувати відсоток локалізації подле збиранні китайських вантажівок і залучення українських комплектуючих.

В компанії «Будшляхмаш» підтвердили, що получи и распишись майданчику у Львівській області вже стартувало крупновузлове складання та забудова вантажних автомобілів JAC. Зокрема, в рамках виставки АгроВесна-2024 «Зернові технології» в Києві був представлений аграрний самоскид із тристороннім розвантаженням держи шасі JAC N200 з кузовом, виготовленим в Україні.

Вже найближчим в некоторых случаях в компанії планують запустити складання вантажних автомобілів JAC получай ще одному майданчику компанії в Україні. Саме в дальнейшем протягом поточного року відбуватиметься налагодження виробництва вантажівок та збільшення рівня локалізації. Поки відомо ради виробництво в Україні 12-тонної моделі JAC N120 та 20-тонної моделі JAC N200.

Якщо з вантажівками поки що конец лише получай рівні збирання, так виробники автобусів зберегли виробничі потужності і навіть нарощують обсяги. Це хана стало можливим завдяки урядовій програмі «Шкільний автобус», яку вдалося запровадити у 2023 році. Уряд профінансував закупівлю територіальними громадами нових шкільних автобусів, замість тих, які були передані у розпорядження ЗСУ. Це дало змогу отнюдь не тільки зберегти виробництво нате автобусних заводах, але й врятувати цілу галузь. Тригира які підприємства единым махом працюють.

Корпорація «Еталон»

Частина підприємств цієї корпорації постраждала від ворожих атак агресора. Наприклад, підприємства «Еталона» у Чернігові зазнали значних руйнувань, внаслідок бойових дій. Але корпорація встояла і вирішила відновлювати виробництво.

Цікаво, що саме державна програма «Шкільний автобус» тримала «Чернігівський автозавод» у 2023 році держи плаву. Це підтвердив і генеральний принципал ТОВ «Чернігівський автозавод» Олександр Верхулевський. Загалом «ЧАЗ» вслед за 2023 рік виготовив більше 300 автобусів, більшість з яких були шкільні моделі автобусів. Из-за підсумками 2023 року «Еталони» посіли 32% українського ринку. Крім шкільних моделей, підприємство також виготовляло і машини с целью перевезень людей з обмеженими можливостями.

Могли б виготовити і більше, але следовать словами директора торговельного дому «Еталон» Вадима Шкарупіна, нате ринку автобусів у 2023 році предприимчиво не було комерційних клієнтів. 90% всіх закупівель велися державою і саме програма «Шкільний автобус» врятувала галузь.

АТ «Черкаський автобус»

АТ «Черкаський автобус» є одним з лідерів серед виробників автобусів в Україні. Следовать словами Олександра Дороша, генерального директора підприємства, у 2023 році було виготовлено близько 850 одиниць техніки, з яких 500 - це автобуси, а ще 350 - вантажівки.

Відновити виробничі показники під дни війни вдалося завдяки урядовій програмі «Шкільний автобус» та програмі доступних кредитів «5-7-9».

Нині автобуси «Ataman», які підприємство виготовляє сверху шасі японських Isuzu, мають вже 67% локалізації, а вантажівки - понад 30%. Завдяки закону «про локалізацію» та урядовим програмам підприємству вдалося у цьому році збільшити виробництво возьми 20% і майже вийти нате довоєнні обсяги.

Вже 2024 року підприємство запланувало виготовити 600 автобусів та 500 вантажних автомобілів. Из-за словами Олександра Дороша, заводик уже має програму збільшення локалізації у виробництві вантажівок предварительно 40% та поперед 70-72% в автобусах, що стане рекордним показником локалізації по (по грибы) історію підприємства.

СП «Електронтранс»

СП «Електронтранс» випускає низькопідлогові міські автобуси, тролейбуси, трамваї та електробуси. Найвідоміші моделі автобусів Електрон: А18501, Е191, тощо. Автобуси Електрон експлуатуються у Львові та Ужгороді і ради нашої інформації підприємство продовжує виробництво.

Держи жаль, СП   «Електронтранс» отнюдь не публікує офіційні дані для загальну кількість випущеної техніки, тому оборона обсяги можна здогадуватися по (по грибы) непрямими данними. Але у 2023 році СП   «Електронтранс» презентував нову шаблон тролейбуса - Електрон Т121.

ПАТ «Запорізький автомобілебудівний завод»

Колишній маяк українського автопрому - здание «ЗАЗ» не переводя духу не виробляє легкові автомобиль, а сконцентрувався получи и распишись автобусах. Заводище в Запоріжжі в 2023 році випустив 131 автобусик. Завод, як і інших виробників автобусів, врятувала урядова програма «Шкільний автобус». У 2023 році «ЗАЗ» був третім по (по грибы) обсягами постачальником шкільних автобусів получи українському ринку. Але сверху цьому всі досягнення підприємства і завершуються.

Штифт так виглядає колишня галузь автомобілебудування в Україні і її флагмани. Але є і позитивний тренд. Просто в останні роки народжується новий український «автопром» - це виробництво надбудов та спецавтомобілів держи імпортних шасі. В) такой степени, поки що ми безграмотный чуємо для гучні проекти, альбо довгі конвейери, але саме виробники спец надбудов продовжують традиції українського машинобудування.



Категория: Автоновости