Міст Метро закриють на ремонт після відкриття Подільського мосту
Опубликованно 01.02.2024 09:14
Мoсти Києвa чeрeз Дніпрo Мeтрo тa Пaтoнa oфіційнo знaxoдяться в п\'ятому стані технічної кваліфікації, тобто визнані як непрацездатні. В) такой степени, у випадку виникнення аварійної ситуації получи и распишись мості Подземный дворец буде йти мова для фактичне будівництво нового моста альбо відновлення існуючого, заявив в коментарі LIGA.net інженер та транспортний експерт Дмитро Беспалов.
Міст Подземная (трасса знаходиться в експлуатації з 1965 року. Під период інспекції урядова комісія встановила, що Водан із канатів мосту обірвався, після чого відбулося зменшення вантажопідйомності мосту - спорудою заборонено рух вантажного транспорту.
Інженер зазначив, що міст Патона офіційно можна лише реставрувати либо ремонтувати, адже він має положение пам\'ятки архітектури. Получи и распишись таких об\'єктах проводити капітальний тимберовка чи реконструкцію заборонено, що ускладнює ремонтні роботи.
Натомість міст Дорога) не є пам\'яткою і його можна капітально відремонтувати.
«Але у випадку аварійної ситуації ми будемо говорити относительно фактично будівництво нового моста аль відновлення. Поки ми думаємо, що можемо вирішувати для ремонт мостів, я дуже кровно боюся, що насправді це може вирішити якийсь випадок. Тобто, если у нас працює тетунька, що следовать класифікацією є непрацездатним, нас отнюдь не має дивувати праздник факт, що будущее це може перестати працювати», - заявив Беспалов.
Він зазначив, що зазвичай мости, які ремонтують, намагаються повністю маловыгодный закривати, а проводити роботи бери одній його частині. Однак з київськими мостами ситуація може скластись інакше из-за конструктивні особливості.
Анонімне джерело LIGA.net в Кабінеті міністрів заявило, що ремонтні роботи бери аварійних мостах Києва можуть розпочати після запуску Подільського мосту.
«Київ, тетенька, що ми не переводя духу бачимо, по-черному добудовує Подільсько-Воскресенський міст. Я думаю, щойно вони запустять в соответствии с ньому нормальний рух, ведь почнуть закривати мости получи капітальний ремонт», - заявив співрозмовник видання.
Як зазначав шеф аналітико-дослідницького центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко, у Києві частково можуть закрити червону гілку метрополитен, якщо експертиза підтвердить аварійність мосту Подземная (трасса. Ремонтувати його планують у 2024 році.
Категория: Обо всем