Новорічний штиль: ринок пального став на паузу


Опубликованно 01.01.2024 13:00

Новорічний штиль: ринок пального став на паузу

Прoтягoм тижня ситуaція нa ринку пaльнoгo знaчнo нe змінилaсь. Прoпoзиції зaлишилися дoстaтніми, a пoпит - низьким. Oпeрaтoри кoригувaли ціни з урaxувaнням змін єврoпeйськиx кoтирувaнь.

З 22 сообразно 28 грудня вартість бензину в Середземномор\'ї майже неважный (=маловажный) змінилась і становила $764-784/т. А тригира дизельне пальне в Європі здешевшало у середньому бери $23/т: у Середземномор\'ї до самого $768-788/т, нате півночі - задолго. Ant. с $779-792/т.

Західний граница залишається больовою точкою в постачанні імпортного пального. Три польсько-українських погранпереходи досі заблоковано. Зі слів імпортерів, получай Ягодині ситуація погіршилася.

«Пропускають одну машину следовать дві-три години», - розповів Водан із трейдерів.

Як повідомив речник Держприкордонслужби України полковник Андрій Демченко кореспонденту «Укрінформу», станом бери 28 грудня у черзі бери в\'їзд в Україну з Польщі перебувало 2 630 вантажівок, присутствие цьому найбільше для Ягодині - 1 200.

24 грудня було розблоковано КПП «Медика-Шегіни». Але черги получай в\'їзд в країну засим величезні.

«Після розблокування КПП туди поїхало багато вантажівок, що і спричинило велику чергу», - зазначив Вотан з імпортерів.

Зі слів Демченка, в погранпереході получи и распишись в\'їзд в країну чекає 1 000 вантажівок. Великі черги і сверху виїзд з України. Згідно з даними сервісу «єЧерга», черга держи кордоні з боку України становить 1 768 автомобілів.

Гойдалки з перекриттям/розблокуванням кордону призводять поперед подальшого зниження постачання пального автомобільним транспортом от західний отряд. Так, вслед 24 дні грудня обсяги постачання бензину з Польщі й країн Балтії зменшилися сверху 4% порівняно з аналогічним періодом листопада і получи 32% - порівняно з вереснем, ввезення бензовозами дизельного пального скоротилося вдвічі й утричі відповідно.

У грудні выпало на долю імпорту бензину автомобільним транспортом становила 29%, а ДП - 17%. Решта припадає для альтернативні види постачання - залізничним і морським транспортом. Неведомо зачем, у звітному періоді «колією» було ввезено 31 тис. т бензину і 130,6 тис. т дизпального (47% і 33% від загального імпорту цього місяця). З 17 сообразно 24 грудня постачання пального залізницею збільшилося порівняно з тижнем раніше: бензину нате 10%, ДП - бери 44%.

На південному напрямку до сей поры стабільно. Основні обсяги дизельного пального їдуть з Констанци. У грудні звідти було імпортовано 60% від загального обсягу ввезеного ресурсу. Майже 14% дизелю припадає сверху постачання пального с подачи румунський КПП получай заході України. Наприкінці тижня вартість ресурсу возьми цьому базисі знизилась. Наприклад, згідно з даними telegram-каналу «УНТК», станом получи 29 грудня дизпальне из-за день здешевшало возьми 0,2 грн/л, накануне 43,70 грн/л.

Возьми внутрішньому ринку країни ситуація безвыгодный змінилась. Основним «годувальником» залишається південь. Наразі пропозицій з цього напрямку достатньо. Крім того, сьогодні-грядущее компанії чекають возьми надходження додаткового ресурсу.

Ціна держи дизель держи цьому напрямку стартує з позначки 41,75-41,70 грн/л. Вартість ДП держи півдні приваблива і угоду кому) споживачів з Києва і сходу.

«Нам вигідніше їхати по (по грибы) ресурсом сверху південь, аніж купувати його бери заході країни», - розповів Вотан із київських трейдерів.

Зазначимо, що возьми заході вартість дизельного пального починається з 43-43,25 грн/л.

«Активність бери ринку дуже низька. Таке відчуття, що майже всі вже пішли бери новорічні свята», - зазначили в одній із паливних компаній.

Возьми думку імпортерів, у січні возьми вартість дизелю можуть вплинути європейські котирування й ступень валют. Ці неуд чинники наразі нестабільні, тому прогнози дуже обережні. Щодо роздробу, ведь тут ніхто никак не очікує зростання, радше навпаки, більшість мереж проводять новорічні акції, які, найімовірніше, триватимуть протягом усіх свят.



Категория: Обо всем