Міноборони має перейти на формульне ціноутворення і розробити графік постачання пального


Опубликованно 15.11.2023 16:14

Міноборони має перейти на формульне ціноутворення і розробити графік постачання пального

Питaння нaдійнoсті пoстaчaнь нaфтoпрoдуктів в целях пoтрeб aрмії зa оптимальними цінами можна вирішити лише шляхом створення конкурентного середовища і розробки довгострокового графіка постачань возьми основі формульного ціноутворення.

Таке переконання у своїй авторській колонці «Про зелене й червоне пальне» висловив распорядитель Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.

«Що справді исповедь зробити, ведь це чіткі й суворі критерії і вимоги давно постачальників, інструментів по біса (завдатки, банківські гарантії тощо)», - пише експерт, реагуючи возьми заяви осіб, причетних перед розробки процедур закупівель пального с целью військових.

«А головне, складіть графік постачань сверху півроку–рік уперед, розіграйте тижневі альбо місячні лоти», - зазначає Куюн, додаючи, що також важливе формульне ціноутворення й конкуренція.

«Так працює цей ринок, коль купляє пальне, богослужение просто запозичити цю практику. Вона була обкатана бери «Укрзалізниці», дальше питання ціни взагалі зникло (картину псували інші моменти)», - каже експерт, акцентуючи, що формульне ціноутворення і конкуренція нейтралізують пирушка «корупційний чинник, який всё (до последней копейки час псував усе около закупівлях як у Міноборони, манером) і в УЗ».

Сверху його погляд, потрібно максимально чітко прописати умови близ закупівлях: «ти маєш постачити 1000 т дизпального вплоть до 20 квітня 2024 року после ціною «світове котирування вслед за 1-19 квітня добродетель така-в таком случае поправка». Розмір поправки – вопрос торгів держи тендері. Все».

Сергій Куюн вважає, що угоду кому) розробки формули й критеріїв давно постачальників необхідно залучити трейдерів і чиновників, зокрема Міненерго.



Категория: Авто Советы