Mazda відродила культовий роторний спорткар
Опубликованно 27.10.2023 05:56
Нa вистaвці Japan Mobility Show у Тoкіo прeдстaвлeнo нoву Mazda Iconic SP. Цe прoтoтип недорогого спортивного отделение з незвичайною гібридною установкою R-EV. Относительно спорткар розповіли нате офіційному сайті Mazda.
Спочатку вважалося, що концепт Mazda Iconic SP стане провісником нової MX-5. Возьми це натякав елегантний проектирование авто з довгим капотом, плавними формами кузова та захованими фарами, як у Mazda MX-5 першого покоління.
Однак під часик презентації з\'ясувалося, що автомобіль значно більший вслед за MX-5 - сягає 4181 мм завдовжки, 2103 мм завширшки й 1148 мм заввишки. Та й весить він майже сверху 200 кг більше - 1450 кг.
Своїм витонченим силуетом і розмірами Iconic SP більше нагадує отделение Mazda RX-7 90-х років. У салоні також проглядається схожість із цією моделлю - спортивні сидіння розділені високим тунелем. Спорткар отримав віртуальний щиток приладів і крупный тачскрин, а замість дзеркал заднього виду встановлено камери.
Спорткар Mazda Iconic SP навіть оснащений роторно-поршневим двигуном Ванкеля, як і RX-7, однак він відіграє допоміжну значимость - слугує генератором і виробляє електрику про моторів. Схожу силову установку отримав нещодавно кросовер Mazda MX-30. У Iconic SP сумарна віддача становить 370 к.с., а ще можна живити різні електроприлади.
Категория: Авто Советы