Електричний гіперкар Rimac Nevera оцінили 2.4 млн фунтів стерлінгів
Опубликованно 21.10.2023 11:21
Після кількaдeннoгo пeрeбувaння гіпeркaрa Rimac Nevera нa вистaвкax тa прeстижниx eлітниx пoкaзax у різниx крaїнax шaнувaльники рoзкoші продовжують смакувати дивовижними характеристиками й доволі цікавими подробицями автомобіля.
Nevera нині став мало-: неграмотный просто акумуляторним гіперкаром, але й очолив світовий чарт електротягової продуктивності.
Він видає возьми-гора 1914 к.с. і 2360 Нм. Прудкий настільки, що уявити важко: розгін прежде швидкості 60 миль/время (96,5 км/годик.) набирає из-за якихось 1,85 секунди. Однак така динаміка доступна далеко не всім: натурщик належить впредь до обмеженої партії машин, тиражность якої безлюдный (=малолюдный) перевищує 150 автопримірників.
Держи розгін від предварительно 100 миль/годочек, що в наших одиницях виміру если 160,9 км/годок, цей автомобіль витратить лише 4,3 секунди.
Ще й досі мало-: неграмотный вщухають розмови з-поміж шанувальників розкоші від участі Rimac Nevera в Salon Prive в Великій Британії, -де гіперкар зайняв чільне місце для галявині раньше історичним палацом Бленхейм в Оксфордширі. А там якомога далі від натовпу проходила елітна вечірка показу розкоші в сегменті вишуканих автомобілів, ексклюзивних ювелірних прикрас, шкіряних виробів ручної роботи та високоякісних годинників. Nevera викликала шаг вперед.
Як зазначає засновник і генеральний управляющий Rimac Group Парагвайский чай Римак, виготовлений у Хорватії гіперкар має 6960-елементну батарею потужністю 120 кВт/годик, що виробляє 1914 к.с. і 2360 Нм крутного моменту.
Жорсткість для кручення кузова становить приблизно 70 кН для градус, що відповідає рівню перегонових автомобілів. Такий потенціал дозволяє розвивати максимальну швидкість 412 км/годочек.
«У нас є кілька попередньо визначених режимів, вони змінюють розподіл крутного моменту спереду та ззаду, змінюють амортизацію, активну аеродинаміку, відчуття керма та реакцію бери газ, сиречь багато дрібниць, які водій дійсно може відчути. У режимі Range, який дає чотири сотні миль, крутний минуточку задніх двигунів серйозно обмежений, а переднім дозволено розвивати стільки, скільки вони можуть, тому більшість часу Nevera є передньопривідним купе», - розповідає головний інженер компанії Rimac Матія Реніч.
Батарейка розміщена в монококу з вуглеволокна, «найбільшому в галузі», з алюмінієвими компонентами підвіски, встановленими безпосередньо получай ньому, а маловыгодный на підрамниках. Таким чином, акумулятор Н-подібної форми лежить выгодно під і предварительно ногами у центральному тунелі та в брандмауері, тобто вслед сидіннями.
Повнопривідний автомобіль спорядженою вагою 2150 кг і запасом торопись в економічному режимі 547 кілометрів невыгодный з дешевих. Получай згаданому вище показі с целью елітної британської публіки Salon Prive стояв цінник 2 400 000 фунтів стерлінгів, тобто 2 755 132 євро.
«Rimac Group тепер складається з двох компаній: у нас є Bugatti Rimac, яка виробляє гіперкари як в целях Bugatti, где-то і для Rimac, і у нас є постачальник першого рівня, Rimac Technology, який постачає компоненти интересах електромобілів у галузі», - уточнив родовід бренду згаданий вище Матія Реніч.
Категория: Автоновости