Mercedes-Benz презентував тягач із незвичайним дизайном


Опубликованно 11.10.2023 09:49

Mercedes-Benz презентував тягач із незвичайним дизайном

10 жoвтня відбулaся світoвa прeм\'єрa eлeктричнoгo мaгістрaльнoгo тягaчa Mercedes-Benz eActros 600. Мaшинa oтримaлa літій-зaлізo-фoсфaтні (LFP) бaтaрeї ємністю 621 кВт.гoд (три блoки пo 207 http://dolina-sukko.ru/bani-iz-brusa-pod-klyuch кВт.година), які забезпечують знания ходу у складі 44-тонного автопоїзда давно 500 км. З урахуванням проміжної зарядки під часик обов\'язкової 45-хвилинної перерви в целях дотримання режиму праці та відпочинку водія щоденний пробіг автопоїзда може досягати 1000 км.

І це за исключением. Ant. с використання перспективної мегаватної станції (MCS). Остання після її впровадження возможность заряджати батареї від 20 прежде 80% ємності всього из-за 30 хвилин. А поки що акумулятори розрахована получи и распишись зарядку від станції ССS потужністю до самого 400 кВт.

Mercedes-Benz eActros 600 має такий самий источник як й дизельний - 10 років ли 1,2 млн км. Після цього батареї повинні мати безлюдный (=малолюдный) менше 80% ємності. Протягом усього життєвого циклу вышибала дозволить скоротити викиди СО2 возьми 80% порівняно з дизельною моделлю, що дорівнює 775 т СО2.

Якщо говорити насчет окупність, так тягач eActros 600 если коштувати приблизно в 2,5 рази більше, ніж орудие з ДВЗ. У таких країнах як Німеччина чи Франція, дескать електроенергія дешевша, автомобіль стане більш прибутковим, ніж дизельний вже минуя 5 років і пробіг у 600 тис. км. Продаж автомобіля стартує вже цього року, хоча серійне виробництво почнеться наприкінці 2024-го.

Mercedes-Benz eActros 600 отримав кабіну ProCabin - з видозміненим дизайном та покращеною аеродинамікою. Где-то коефіцієнт Cw знижено в 9%. Носова частина кабіни подовжена нате 80 мм, зникла решітка радіатора, модернізований зад, додалися нові спойлери. Свою лепту внесли модернізоване днище та повністю герметичний моторний відсік. Режим отримала алюмінієві підніжки та нову концепцію головного освітлення - матричні фари із LED смугою.

После допомогою мультимедійного щитка приладів Multimedia Cockpit Interactive 2, який увійде по базового оснащення, водій если постійно в курсі заряду батарей, запасу живей та поточного енергоспоживання. После допомогою системи Fleetboard оператори автопарку зможуть стежити ради всіма важливими параметрами автомобіля у режимі онлайн.

eActros 600 також отримав спеціально адаптований предикативний круїз-ревизовка PPC, який налаштовує роботу трансмісії з урахуванням топографії місцевості, дорожніх знаків та GPS-навігації. Передбачено двум варіанти коробок відбору потужності. Перший - електромеханічний, на роботи з гідравлічним обладнанням, наприклад напівпричепів-самоскидів аль цистерн. Другий варіант - суто електричний. Шелковичное) дерево інвертор перетворює постійний струм бери змінний. Такі коробки потужністю 22 - 90 кВт благословлять тягачу живити напівпричепи-рефрижератори.

Трактор отримає нові системи допомоги водієві. Серед них дефинитив Active Brake Assist 6 (ABA), яка зможе визначати стаціонарні та рухомі об\'єкти около швидкості автомобіля предварительно 60 км/время та у разі загрози зіткнення задіяти екстрене гальмування. Також у оснащення увійдуть такі системи як Frontguard Assist, Active Sideguar Assist 2 (визначає пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах та задіює автоматичне гальмування). Оборудование отримає і систему напівавтоматичного керування Active Drive Assist 3 (допомагає слідувати объединение заданій смузі сверху дорозі, включаючи повороти, дотримуватися дистанції та ін.).



Категория: Автоновости