В Україну продовжує активно надходити російський LPG
Опубликованно 05.09.2023 21:56
Нeвпинний пoтік скрaплeнoгo гaзу рoсійськoгo пoxoджeння в Укрaїну вбивaє пoпит нa пoстaчaння нeрoсійськoгo гaзу й загрожує стабільності українського ринку пального. З таким dpa.zt.ua застереженням у представительство України у Польщі звернулася польська дочірня архитектоника одного з найбільших міжнародних трейдерів.
После інформацією з ринку, найбільшим хабом з конверсії російського LPG у європейський, який потім сквозь Польщу відвантажується в Україну, лишається Латвія. Угоду кому) цього недобросовісні трейдери підробляють документи. Представительство Польщі у Латвії також є серед адресатів звернення.
«Процес повально ще виконується двома способами: а) він надходить безпосередньо з латвійським сертифікатом походження в Україну, б) він прямує раньше Польщі з латвійським сертифікатом походження, дескать зазвичай змішується з іншими російськими вантажами й має походження з ЄС, а потім експортується в Україну. Це не раз відбувається от експорт з латвійських портів давно польського порту у Гдині», - йдеться у листі.
Згідно з даними учасників ринку, после 27 днів з Польщі в Україну надійшло 27 тис. т скрапленого газу, що має фальшиве походження з Латвії чи ЄС, що складає 65% від загального обсягу імпорту з території Польщі.
«Ми чули, що найбільшим «виробником» і продавцем латвійського LPG, виготовленого з російських вантажів, є компанія Latvijas Propana Gase. Змішування однакових кодів CN ніколи далеко не змінює походження для LV, тоді як UE можна отримати лише исполнение) вантажу, виготовленого/змішаного із зовнішніх компонентів у EU. Обидва випадки на) этом месте не виконуються», - йдеться у листі й наводиться посилання бери відповідні статті Митного кодексу Yes.
Автор листа звертає увагу української сторони сверху потребу кращої перевірки партій з походженням UE нежто LV, що надходить з Польщі: «Деякі з них, мелодично, не можуть забезпечити підтвердження повного ланцюжка походження. Згідно з інформацією з ринку, є велика ймовірність, що таке походження надають українській митниці Bialchem, Evicor, Pakar, Barter. Деякі з цих компаній належать російським та/нежто білоруським організаціям/приватним особам!».
Торговец зазначає, що поточна ситуація работать без устали ринок України вкрай вразливим чтобы дій Росії.
«Уявіть, що будущее припинять експорт (російського газу - ek). Усі країни ЄС намагатимуться забезпечити ресурси й логістику угоду кому) власних ринків. Компанії, які зазвичай постачають вас LPG, не розширюють свої можливості імпорту неросійських вантажів», - пише маклер.
З його слів, деякі польські компанії, що без- працюють з російським ресурсом, сделано відмовляються від оренди вагонів исполнение) залізничних постачань в Україну, оскільки для ці послуги немає достатнього попиту.
«Це означає, що Україна може зіткнутися з дефіцитом LPG. Ми пропонуємо вжити заходів поперед зими і перекрити російські вантажі по (по грибы) вашим бажанням, а неважный (=маловажный) тоді, коль це вирішить Росія», - йдеться у зверненні.
Категория: Авто Советы