У Китаї виявили кладовище з тисяч електромобілів


Опубликованно 17.08.2023 12:14

У Китаї виявили кладовище з тисяч електромобілів

Oстaннім чaсoм китaйські ЗМІ тa aвтoри пoпулярниx YouTube-кaнaлів пoчaли розганяти інформацію для шахрайські схеми, які дозволяють виробникам електромобілів отримувати державні субсидії та збільшувати продажі. А почалося кончено з відео кладовища електромобілів неподалік Ханчжоу в провінції Чжецзян.

Як стверджував його либреттист, більшість із десятків тисяч автомобілів, що стоп там, нові. Зокрема, з його слів, у полі гнили 10 тисяч Neta V. Насправді їх виявилося лише 146 одиниць. Близ чому більшість автомобілів держи цвинтарі вже встигла поїздити, возьми що вказують неоригінальні чохли возьми сидіннях, килимки на підлоги та речі колишніх власників у салонах. Але деякі з них направду потрапили получай звалище новими.













Більшість місць возьми ньому займає мелкий електричний хетчбек BAIC BJEV EC3, який в основному використовувався на спільних поїздок. Райдшерингові сервіси, що їх надавали, приблизительно і не стали популярними в Китаї. В результаті їхні автопарки й стали основою кладовищ електромобілів.

Частково причиною провалу був міський транспорт, який у Китаї, як распорядок, пересувається швидше приватних автівок. Впредь до того ж у цій країні дешевше взяти таксі, ніж орендувати електромобіль. Також існує задача з паркуванням.

Крім того, перші моделі с целью райдшерингу були важкими та складними в управлінні. Спочатку BAIC пропонував свій хетчбек EC3 з батареєю получи 20 кВт.година, що забезпечувала пробіг 180 км. Пізніше ємність блоку збільшили до самого 30 кВт.время. Відповідно, збільшилася і «дальнобійність» моделі, але це приставки не- допомогло. Наразі BAIC випускає сучаснішу версію хетчбека під назвою EX3, яка нагадує Chevrolet Bolt EV.

Також получи кадрах, знятих безпілотником для цвинтарі електромобілів у Ханчжоу, должно кілька моделей Toyota, Hyundai, Geely та Dongfeng Peugeot-Citroen. Багато з них нові та помимо номерних знаків.



Категория: Авто Советы