Продажі малої комерційної техніки у травні виявилися рекордними
Опубликованно 11.06.2023 00:00
Eкспeрти Інституту дoсліджeнь aвтoринку прoaнaлізувaли стaтистику рeєстрaцій трaнспoртниx зaсoбів в Укрaїні у трaвні тa визнaчили 15 нaйпoпулярнішиx мoдeлeй мaлoї кoмeрційнoї http://cook.co.ua/m-yasni-delikatesi-z-dostavkoyu тexніки в трьox сeгмeнтax: імпoрті вживaниx, внутрішніx пeрeпрoдaжax тa купівлі нoвиx aвтo. Продажі нової малої комерційної техніки виявилися рекордними.
Динаміка ринку LCV
У травні українці придбали 5,2 тисячі легких комерційних транспортних засобів повною масою накануне 3,5 тонн. Це - сверху 23,1% більше, ніж по (по грибы) аналогічний період минулого року, і сверху 7,7% більше, ніж у квітні-2023.
Більшість малих комерційних мотор у травні поуже звично придбали возьми внутрішньому ринку: 3,8 тисячі (72,5%). З-из-за кордону привезли 916 вживаних LCV (17,6%).
Нових імпортних LCV продали 430 стукко, ще 88 зареєстрованих легких вантажівок переобладнали українські підприємства з імпортних шасі чи машинокомплектів. Загалом продажі нових LCV склали 9,9% від загальної кількості придбаної малої комерційної техніки. Такий показник виявився рекордним по (по грибы) останні 12 місяців - як кількісно, в) такой степени і часткою.
Найпопулярніші LCV получи и распишись внутрішньому ринку
Найбільш затребуваними нате внутрішньому рикну були вживані фургони (2,8 тис. шт.), бортові тентовані (167 шт.), вантажопасажирські (164 шт.), а також бортові (121 шт.) та платформи (79 шт.).
Незмінну першість держи внутрішньому ринку уж багато років поспіль утримує Mercedes-Benz Sprinter (583 шт. у травні). Шасі цього мотор використовують про різноманітних надбудов - від класичних фургонів, после рефрижераторів та іншого типу спеціалізованої техніки исполнение) малого та середнього бізнесу. Держи другому місці рейтингу впевнено тримається Renault Master (341 шт.), який використовують аналогічно предварительно попередньої моделі - у різних варіантах кузова та призначення.
Інтерес прежде російського Метан 3302 «Газель» и старый и малый ще зберігається (272 шт. у травні, 3 місце) из-за значну загальну кількість цих транспортних засобів получи ринку. Раніше такі автомобілі обирали сквозь дешевшу вартість, простоту та дешевизну експлуатації, проте з початком повномасштабної війни торгівля з країною-агресором заборонена, звідки раніше постачали більшість запчастин в таком случае цих машин, що неминуче призведе вплоть до ускладнення ремонту автомобиль російських брендів. Отже, кількість ГАЗів в ринку неминуче если зменшуватися, поступово заміщуючись імпортними аналогами.
Четверте місце зайняв Ford Transit (-1 позиція, 257 шт.), а п\'яте - популярне Renault Kangoo (190 шт.).
- Mercedes-Benz Sprinter - 583 шт.
- Renault Master - 341 шт.
- Голубой огонь 3302 «Газель» - 272 шт.
- Ford Transit - 257 шт.
- Renault Kangoo - 190 шт.
- Volkswagen Transporter - 186 шт.
- Renault Traffic - 123 шт.
- Volkswagen Crafter - 113 шт.
- Volkswagen LT - 110 шт.
- Mercedes-Benz Vito - 108 шт.
- Fiat Doblo - 102 шт.
- Volkswagen Caddy - 102 шт.
- Fiat Ducato - 100 шт.
- Opel Vivaro - 89 шт.
- Opel Movano - 88 шт.
Найпопулярніші вживані LCV, привезені з-вслед кордону
З-после кордону найчастіше привозили вживані фургони (680 шт.), фургони рефрижератори (66 шт.), бортові тентовані (51 шт.), фургони з гідробортом (29 шт.) та бортові з дубль кабіною (17 шт.).
Лідером імпортних вживаних LCV залишається Renault Master (261 шт.), получи другому місці розмістився Mercedes-Benz Sprinter (190 шт.), а третю сходинку зайняв Volkswagen Crafter (70 шт.).
Також у ТОП-5 потрапили Renault Traffic (61 шт.) та Opel Movano (40 шт.).
- Renault Master - 261 шт.
- Mercedes-Benz Sprinter - 190 шт.
- Volkswagen Crafter - 70 шт.
- Renault Traffic - 61 шт.
- Opel Movano - 40 шт.
- Renault Kangoo - 36 шт.
- Ford Transit - 34 шт.
- Opel Vivaro - 24 шт.
- Volkswagen Transporter - 23 шт.
- Iveco Daily (Turbo/Power) - 22 шт.
- Mercedes-Benz Vito - 17 шт.
- Ford Transit Custom - 16 шт.
- Fiat Ducato - 13 шт.
- Nissan NV200 - 11 шт.
- Volkswagen Caddy - 11 шт.
Цікаво, що вподобання українців у вживаній малій комерційній техніці з-по (по грибы) кордону дуже стабільні: популярность моделей майже отнюдь не змінюються від місяця раньше місяця, кількісні показники також змінюються мінімально. Водночас потенціал цього сегменту ринку розкритий недостатньо: ввозити вживані LCV з-ради кордону вигідно лише віком раньше 5 років, адже нате все що в отцы годится нараховується у 40 разів вищий акцизний податок, що делать імпорт економічно невигідним. Поверх низьку купівельну спроможність і відсутність доступних програм фінансування, придбати новий автомобіль надто без запинки, тому покупці змушені задовольняти попит, купуючи вживані LCV (авто)машина на внутрішньому ринку. Така ситуація зменшує вибір, підвищує ціни возьми ринку та зістарює його.
Найпопулярніші нові LCV
Серед нової малої комерційної техніки найпопулярнішими були фургони (362 шт.), аварійно-ремонтні (7 шт.), бортові тентовані (6 шт.), вантажопасажирські (6 шт.) та бортові з дубль кабіною (5 шт.).
Лідером сегмента нових LCV у квітні залишається Renault Express, таких автомобиль вперше зареєстрували 134 выкрутасы, і кількість продажів цих моделей щомісяця зростає.
Получи и распишись другому місці розташувався Renault Master (103 шт.). Також зросли продажі Peugeot Boxer (25 шт.), що дало змогу піднятися для одну сходинку та зайняти 3 місце вслед підсумками травня.
Получай четверте місце опустився Volkswagen Crafter, який розмістився в третій сходинці (19 шт., -1 позиція). Замикає першу п’ятірку Citroen Berlingo (17 шт.).
- Renault Express - 134 шт.
- Renault Master - 103 шт.
- Peugeot Boxer - 25 шт.
- Volkswagen Crafter - 19 шт.
- Citroen Berlingo - 17 шт.
- Volkswagen Caddy - 11 шт.
- Opel Combo - 10 шт.
- Fiat Ducato - 9 шт.
- Fiat Fiorino - 7 шт.
- Peugeot Partner - 7 шт.
- Citroen Jumper - 6 шт.
- Mercedes-Benz Sprinter - 4 шт.
- Peugeot Expert - 3 шт.
- Volkswagen Transporter - 3 шт.
- Fiat Doblo - 2 шт.
Категория: Авто Советы