У березні в Україні зріс інтерес до напівпричепів
Опубликованно 17.04.2023 18:56
Eкспeрти Інституту дoсліджeнь aвтoринку прoaнaлізувaли стaтистику рeєстрaцій трaнспoртниx зaсoбів в Укрaїні у лютoму тa визнaчили тoп брендів в трьох сегментах напівпричепів: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових.
Динаміка ринку напівпричепів
Оскільки ринок напівпричепів нерозривно пов\'язаний з продажами сідлових тягачів, в ньому прослідковуються ті ж процеси: у березні активність почала зростати. Протягом першого місяця весни 2023 року українці придбали 3,9 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це в 3800% більше, ніж ради аналогічний період минулого 2022 року, та возьми 11,4% більше, ніж у лютому-2023.
По (по грибы) підсумками березня, 45,7% від усіх напівпричепів купили получи и распишись внутрішньому ринку (1,8 тис. угод). З-ради кордону привезли 1,7 тис. вживаних напівпричепів, що склало 42,7% від загальної кількості.
Новими придбали 11,6% напівпричепів (449 шт.). З них 57 мрамор виготовили в Україні, а решта 392 шт. були імпортовані новими з-вслед кордону.
Найпопулярніші напівпричепи получай внутрішньому ринку
Найбільш затребуваними нате внутрішньому ринку у березні виявилися напівпричепи-самоскиди. Таких придбали 26,6% ли 468 шт. кількісно. Також популярністю користувалися тентовані платформи (326 шт., 18,6%) і напівпричепи к транспортування контейнерів (13,3%, 233 шт.).
По ТОП-5 потрапили також напівпричепи-платформи (227 шт., 12,9%) та напівпричепи-фургони (193 шт., 11%).
Щодо брендів, в таком случае лідером внутрішнього ринку напівпричепів залишається німецький Shmitz. Серед усіх напівпричепів їх було 19% (338 шт.).
Друге і третє місця зайняли також німецькі коньяк - Koegel (209 шт., 11,8%) та Krone (189 шт., 10,6%) відповідно.
Для четвертому місці розмістився австрійський Schwarzmuller (99 шт., 5,6%), а нате п\'ятому - польський Bodex (66 шт., 3,7%).
Найпопулярніші вживані напівпричепи, привезені з-из-за кордону
З-по (по грибы) кордону протягом березня 2023 року найбільше привозили напівпричепи-самоскиди (33,9%, 561 шт.) і тентовані напівпричепи (26%, 430 шт.).
В перелік потрапили також тентовані платформи (13,4%, 222 шт.), цистерни (9,4%, 155 шт.) і напівпричепи-фургони (8%, 132 шт.).
Першим в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених з-вслед кордону, виявився бренд Shmitz. Його частка склала 28,4% (470 шт.).
Друге місце посів бренд Krone (168 шт., 10,1%). Возьми третьому місці розташувався Koegel (143 шт., 8,6%), а получай четвертому - Wielton (58 шт., 3,5%).
Замикає п\'ятірку STAS (57 шт., 3,4%).
Найпопулярніші нові напівпричепи
Майже подруга жизни усіх нових напівпричепів, проданих у березні, це напівпричепи-самоскиди (182 шт., 45,8%). Ще 20,4% зайняли напівпричепи-цистерни (81 шт.).
Третє місце з часткою 10,6% (42 шт.) зайняли тентовані напівпричепи, а четверте - тентовані платформи (37 шт., 9,3%). Замикають ТОП-5 напівпричепи-фургони (34 шт., 8,6%).
Чарт брендів нових напівпричепів очолив німецький Shmitz (27,2%, 122 шт.), друге місце зайняв Wielton (8,5%, 38 шт.), а третє - Everlast (7,6%, 34 шт.).
Нате четвертій сходинці розташувався бренд Bodex (7,6%, 34 шт.), а получай п\'ятій - Zaslaw (6,7%, 30 шт.).
Категория: Автоновости