Паливна ефективність автомобільних двигунів зросла на третину


Опубликованно 14.04.2023 07:56

Паливна ефективність автомобільних двигунів зросла на третину

Нaприкінці 2022 рoку Aгeнтствo з oxoрoни нaвкoлишньoгo сeрeдoвищa СШA (EPA) oпублікувaлo щoрічний звіт прo тeндeнції aвтoмoбільнoї промисловості. Він охоплює автомобілі 2021 catalogue.biz.ua модельного року та містить найновіші доступні дані щодо нових транспортних засобів, зокрема паливної ефективності та викидів вуглекислого газу.

Повний звіт містить 158 сторінок, але в середньому він показує, що загальна економія палива чтобы нових транспортних засобів зросла получи 32 відсотки, а CO2 викиди зменшилися держи 25 відсотків. Тим иногда кількість кінських сил зросла держи 20 відсотків. Початковою точкою исполнение) цих відсотків є 2004 рік, коль економія палива почала постійне зростання після більш ніж десятиліття спаду.

Важливо пам\'ятати, що це середнє значення согласно галузі. У звіті транспортні засоби класифікуються держи п\'ять категорій: пікапи, вантажівки-позашляховики, легкові позашляховики, седани/універсали та мінівени. Дві категорії позашляховиків розділені вслед за вагою, причому транспортні засоби вагою понад 2721 кг. потрапляють у сферу вантажівок-позашляховиків. Автомобіль-позашляховик є базою с целью менших моделей, які можуть мати ли не мати систем повного приводу. І, як ми всі знаємо, из-за останні 20 років тенденції купівлі значно змістилися в бік позашляховиків.

Таким чином, у звіті стверджується, що покращення могли б бути більшими, якби ринок невыгодный відійшов від седанів і мінівенів. Прикладом є показники економії палива к окремих категорій, які показують мінівени з найбільшим збільшенням витрати у порівнянні з пікапами, які мають ледь помітне збільшення. У звіті також згадується статистика в (видах конкретних автовиробників, відзначаючи, що Stellantis має найвищий CO2 викиди з найнижчими показниками економії палива серед основних виробників. Маловыгодный дивно, що Tesla з її повністю електричною лінійкою посіла найкраще місце после економічністю та викидами.

У доповіді EPA відзначається прогрес у технологіях по (по грибы) покращення, особливо вслед останні кілька років. Електрифікація, кажется, є значною частиною цього, але у звіті також відзначається приплив менших двигунів з турбонаддувом, систем стой-старт і дезактивації циліндрів пользу кого створення чистішого парку нових транспортних засобів.

Що стосується потужності, електромобілі потужністю 1000 к.с., безумовно, підвищують ставку, але з\'являється до сей поры більше масових автомобілів, таких як гібрид Toyota RAV4 Prime, який пропонує покупцям понад 300 к.с.

Звичайно, EPA нещодавно запропонувало нові видение, які суттєво спиратимуться получи и распишись ці досягнення. У разі схвалення мировоззрение набудуть чинності з 2027 року, а викиди впадуть ще получи и распишись 56 відсотків. Щоб досягти цієї мети, ради оцінками EPA, у 2032 році получай електромобілі припадатиме приблизно 67 відсотків продажів нових легкових автомобілів.



Категория: Автоновости