На українському ринку бум продажів автомобілів китайського виробництва


Опубликованно 13.03.2023 04:07

На українському ринку бум продажів автомобілів китайського виробництва

Нa укрaїнськoму ринку відбувaється спрaвжній шумиха прoдaжів aвтoмoбілів китaйськoгo вирoбництвa. Зa підсумкaми пeршиx двox місяців пoтoчнoгo рoку в Укрaїні було продано майже 1,4 тис. нових «китайців», що становить 19% ринку. Ще рік тому їх було близько 12%.

Возле цьому «традиційних» китайських брендів серед них переважна меншість. Си що ж це вслед за автомобілі - розбирався AUTO-Consulting.

В цьому році фактично кожний п\'ятий новий автомобіль, який купували українці, виявився автомобілем китайського виробництва. Ще рік тому, по (по грибы) перші місяці минулого року, «китайців» в українському ринку було 12%. Але вони стрімко набирали популярність. Вже по (по грибы) підсумками 2022 року порция китайських машин становила 14,5%.

Близ цьому, популярність китайцям принесли продажі безлюдный (=малолюдный) через офіційні представництва та дилерські центри, як це було раніше ще кілька років тому. Масові продажі автомобілів китайського виробництва прийшлися получай «сірі» канали. Саме посредством такі напівсірі схеми в Україну масово поставляються автомобілі (переважно електрокари) зі спільних зі світовими брендами китайських заводів.

Наприклад, найпопулярніша муляж січня поточного року - саме електрокар Volkswagen ID.4 китайського виробництва. Ця манекенщица поставляється багатьма альтернативними дилерами в обхід офіційних каналів і маловыгодный підпадає під офіційну гарантію. Ради це неодноразово попереджало офіційне представництво Volkswagen в Україні - компанія «Порше Україна».

Також немає буму продажів у традиційних китайських брендів, які раніше непогано продавались в нашій країні. Наприклад, найпопулярніший Chery фіксує дефляция продажів у -78%, MG демонструє падение -31,5%, Haval - -86%, JAC -88%. Загалом китайські коньяк, які представлені офіційно в нашій країні, ледве займають 4% українського авторинку. Це менше 300 нових автомобілів продано в цьому році.

У свою чергу, інших автомобілів китайського виробництва, було продано в Україні майже в 3,5 рази більше, ніж офіційних «китайців». І, крім популярних в нашій країні Volkswagen та Honda китайського виробництва, сірі дилери експериментують і з іншими брендами. Наприклад, частина проданих Tesla - це саме автомобілі з китайського ринку.

Також продаються китайські Chevrolet, Toyota, Audi, Mitsubishi. Зустрічаються навіть Buick, Nissan та інші моделі з китайського ринку.

Дійшло вже накануне абсурду, если «сірими» поставками почали займатися окремі підроздили великих корпорацій, у яких у портфелі є й офіційні «китайці». Тобто, офіційні оператори теж почали грати у «сіру», а це вже тривожний сигнал для усього ринку, потому что раніше вони такого собі далеко не дозволяли. А що ж змінилося?

Чарт моделей китайського виробництва объединение брендам держи українському ринку (доза ринку серед саме китайських мотор):

  • VOLKSWAGEN - 44,4%
  • HONDA - 23,9%
  • CHERY - 11,0%
  • MG - 4,4%
  • BYD - 3,6%
  • HAVAL - 2,1%
  • GEELY - 1,9%
  • TESLA - 1,2%
  • GREAT WALL - 1,1%
  • CHEVROLET - 1,0%

Експерти пояснюють популярність китайських автомобілів пільгами та компенсаціями, які діяли получай китайському ринку. Але очікується, що автомобілі з Китаю во весь дух втратять цінову привабливість нате українському ринку, ибо пільги у цьому році скасували. Але їм нате заміну прийшли великі знижки вже від китайських операторів, які намагаються втримати обсяги продажів минус субсидій.



Категория: Автоновости