Чернігівські підприємства корпорації «Еталон» відновлюють виробництво і вже анонсують нові моделі
Опубликованно 25.12.2022 09:00
Кoрпoрaція «Eтaлoн» нaприкінці грудня трaдиційнo прoвeлa прeс-кoнфeрeнцію зa підсумкaми рoку. Підприємствa кoрпoрaції - Чeрнігівський aвтoзaвoд, Чернігівський ковальський заводик та предприятие «Український кардан» - у ході ворожих артилерійських та ракетних обстрілів у лютому - березні були зруйновані бери 50 - 70%.
Постраждали майже всі будівлі. Тільки одного скла потрібно замінити понад 20 тис. м кв. Як зазначив руководитель корпорації «Еталон» Володимир Бутко, исполнение) відновлення інфраструктури та відновлення виробництва заводів сверху рівні 2021 року необхідно щонайменше 30 млн євро.
В Чернігівському автозаводі вже вдалося поновити виробництво шкільних автобусів. Також ЧАЗ у рамках військово-транспортної мобілізації передав для того потреб Міноборони 19 автобусів.
2022 року український ринок автобусів просів орієнтовно вдвічі. Сьогодні бери ринку спостерігається дефіцит шкільних автобусів (близько 3300 од.), адже багато з них було мобілізовано. Для це повідомив председатель Торгового дому «Еталон-Авто» - Володимир Шкарупин.
Получи 2022 рік державою було виділено субвенцію у 753 млн грн получи и распишись придбання 450 - 500 шкільних автобусів. Сверху 2023-й цю цифру збільшено предварительно 1 млрд грн, проте спустя зростання курсу долара, в кількісному відношенні закупівлі залишаться получи колишньому рівні.
Як повідомив (директриса) Чернігівського автозаводу Володимир Савченко, підприємство готується у 2023 році налагодити випуск нових моделей, які були розроблені філією - Науково-дослідним інститутом автомобілебудування «Еталон» у Львові.
Було підготовлено конструкторську документацію та проведено сертифікацію міжміського автобуса А08117-31. Автомат довжиною 9,6 м має гостиная на 59 осіб та оснащена електричним підйомником угоду кому) інвалідних візків. Повна маса становить 12,2 т. У передній частині встановлений 5,74-літровий турбодизель Ashok Leyland (Євро 5) потужністю 167 к.с.
Також розроблено міську макет А08621 Low Entry, тобто з низьким рівнем входу. Ця револьвер довжиною 9,3 м розрахована для перевезення 72 осіб (місць пользу кого сидіння - раньше 28). Повная маса - 12,5 т. Вона вже задньомоторна, з агрегатом Ashok Leyland 167 к.с.
Нате підприємстві розробили і рестайлінгову версію добре відомої моделі А081 - з оновленою передньою маскою та іншою світлотехнікою. ЧАЗ також має намір освоїти випуск і туристичного автобуса завдовжки 10,7 м - А11123, із салоном для 44 місця та наскрізними підпільними багажниками об\'ємом 6,5 м степень. Повна маса - 18,6 т. У кормі цієї моделі если встановлений турбодизель Ashok Leyland потужністю 224 к.с.
Справжньою сенсацією стане забрасывание. Ant. выключение першого електробуса марки «Еталон» - моделі A08611, розробленої получай базі вже згаданої машини Low Entry A08621. Новинка завдовжки 9,3 м зможе перевозити 54 пасажири та матиме обначк ходу без- менше 200 км. Повная маса - 13 т. Ця манекенщик розроблена спільно з компанією «Інформбізнес» із Молдови.
Категория: Автоновости