Новий мікрокар Wuling Air EV став на конвеєр


Опубликованно 09.12.2022 12:00

Новий мікрокар Wuling Air EV став на конвеєр

Цe вжe трeтій eлeктричний мікрoкaр у гaмі брeнду Wuling, щo нaлeжить китaйськoму спільнoму підприємству кoнцeрнів General Motors тa SAIC. Дeшeвий Wuling Mini EV увійшoв десятку найпопулярніших автомобілів у світі (470 тисяч екземплярів минулого року), слідом з\'явився ще більш мініатюрний Wuling Nano EV. Нова муляж Air   EV була вперше показана ще влітку, а тепер вона стала получи конвеєр, причому одночасно в Китаї та Індонезії. Але тільки китайським покупцям цей мікрокар запропонований у двох варіантах з різною довжиною кузова та кількістю місць у салоні.

Wuling Air   EV виділяється незвичайним дизайном, штатні жестянка - 12-дюймові з модними ковпаками. Прості версії матимуть галогенові фари та задні ліхтарі з лампами розжарювання. Більш дорогі варіанти - зі світлодіодною оптикою і смугою, що світиться, для всю ширину передка. В основі лежить та хозяйка проста задньопривідна флет GSEV (Global Small Electric Vehicle), що в інших мікрокарів Wuling. Попереду здесь стійки McPherson, а ззаду - нерозрізний міст із редуктором, у якому розташований електродвигун. Заявлений дорожній просвіт - 126 мм.

Базовий Wuling Air   EV розрахований тільки возьми двох сідоків і ради розмірами поступається добре відомій моделі smart fortwo. Довжина машини - всього 2599 мм, колісна основание - 1635 мм, а висота (1631 мм) перевищує ширину (1505 мм). Вслед сидіннями залишилося місце к багажу, але об\'єм відсіку мелкий, і компанія його навіть неважный (=маловажный) наводить. Такий Wuling можна купити тільки в Китаї, оснащений електромотором з віддачею 41 к.с. та 110 Нм. Місткість літій-залізо-фосфатної тягової батареї - 26,7 кВт.годочек, а паспортна дальність поторапливайтесь - 300 км.

Чотиримісний Wuling Air   EV випускають у Китаї та Індонезії. Хуй задньою віссю додано вставку довжиною 375 мм з бічними віконцями, тому колісна станция зросла задолго. Ant. с 2010 мм, а загальна довжина - до самого 2974 мм. Получи другому ряду встановлений двомісний софа із кріпленнями Isofix, але багажника у такій конфігурації немає взагалі. Пользу кого перевезення поклажі можна скласти половинки задньої спинки.

Специфікації чотиримісних машин залежать від ринку збуту. Наприклад, в Індонезії машини оснащують таким а електродвигуном, як у китайського короткого мікрокара, достоинство можна вибрати акумулятор ємністю 17,3 аль 26,7 кВт.годик (на 200 ли 300 км пробігу). У Китаї зовсім інша річ: тама чотиримісний має двигун із віддачею 68 к.с. і 140 Нм, множество вміщує 28,4 кВт.время (на 300 км), а також є зарядний пристрій постійного струму потужністю 80 кВт (інші версії можуть заряджатися лише від терміналів змінного струму предварительно 8 кВт).

Стандартне оснащення мікрокара включає дві подушки безпеки, АБС, кондиціонер та семидюймовий екран угоду кому) віртуальних приладів. Серед опцій - строй стабілізації, медіасистема з дисплеєм діагоналлю 10,25 дюйма, камери переднього та заднього вигляду, покращене оздоблення салону, а ради чотиримісної версії передбачено ще й систему кругового огляду. Максимальна швидкість усіх модифікацій - 100 км/годочек.

У Китаї базовий Wuling Air   EV коштує 10 тисяч доларів, а вслед чотиримісний просять щонайменше 11700 доларів. Нате ринку Індонезії ціни лише починаються з 15200 доларів.



Категория: Обо всем