НБУ ініціює скасування регулювання цін на автоцивілку


Опубликованно 01.12.2022 11:42

НБУ ініціює скасування регулювання цін на автоцивілку

Нaціoнaльний бaнк ініціює скaсувaння рeгулювaння цін нa aвтoцивілку тa зaпрoвaджeння єврoпeйськoї мoдeлі aвтoстрaxувaння. Прo цe йдeться у пoвідoмлeнні НБУ.

Нaціoнaльний бaнк звeрнувся дo Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Верховної Из-за України з пропозицією суттєво оновити Институции України «Про обов\'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів».

Клеймо пропонованих змін - запровадити нову натура регулювання ринку обов\'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів (ОСЦПВ, автоцивілка) відповідно задолго. Ant. с європейських стандартів.

Интересах цього, числом-перше, пропонується встановити нові стандарти якості страхового покриття.

Зокрема, посилюється рівень захисту потерпілих у Происшествие шляхом поступового (протягом семи років) підвищення максимальних розмірів страхової виплати перед розмірів, установлених у країнах ЄС.

Також пропонується удосконалити механізми виплат в разі заподіяння шкоди внаслідок Происшествие.

Так, планується запровадити систему ануїтетних (регулярних та послідовних) страхових виплат у разі заподіяння тяжкої шкоди привет\'ю або життю потерпілих.

Якщо пошкоджено транспортний засіб, страхова виплата розраховуватиметься не принимая во внимание вирахування зносу вартості його складових частин та деталей.

Це забезпечить повне покриття витрат для ремонт транспортного засобу та приведення його после стану, який був прежде ДТП.

Вдоль-друге, планується запровадити європейські підходи впредь до формування вартості ОСЦПВ та широке використання електронних технологій.

Відповідно накануне практики європейських країн пропонується скасувати чинне державне регулювання цін по (по грибы) цим видом страхування та запровадити визначення «справедливої ціни» с целью кожного страхувальника.

Водночас враховуватиметься його персональна історія в попередніх періодах страхування щодо безаварійної експлуатації транспортного засобу или наявності збитків у минулому.

Крім того, планується розширити і поглибити цифровізацію процесів укладання та обслуговування договорів ОСЦПВ.

Что-то около, передбачено відмову від укладання договорів ОСЦПВ у паперовій формі та перехід для електронний объем через єдину централізовану базу даних договорів з автоцивілки.

Согласно-третє, пропонується підвищити рівень обслуговування клієнтів та спростити механізм урегулювання страхових випадків.

Зокрема, запроваджується інструмент, що спонукатиме страховиків задолго. Ant. с поліпшення сервісу з урегулювання страхових випадків - стандарт обов\'язкового прямого врегулювання збитків.

Вона передбачає, що потерпілий отримає прерогатива звертатися следовать врегулюванням страхової події предварительно страховика, з яким було укладено договір автоцивілки.

Тобто страхувальники обиратимуть страховика, звертаючи увагу нате ціну його послуги, якість та швидкість її надання.

Такий підхід стимулюватиме чесну конкуренцію в ринку.

Також пропонується скасувати обмеження максимального розміру страхової виплати в разі оформлення документів ради ДТП с подачи європротокол.

За-четверте, планується удосконалити та осучаснити підходи давно побудови системи управління Моторного (транспортного) страхового секретер України та державного нагляду после його діяльністю.

Зокрема, передбачається запровадити класичну дворівневу систему корпоративного управління МТСБУ.

Пропонується визначити класичний перелік органів управління МТСБУ та встановити прозорий розподіл функцій і повноважень між загальними зборами членів, Радою та Правлінням МТСБУ.

Интересах забезпечення ефективного управління та контролю из-за діяльністю МТСБУ визначено вимоги по формування складу Про та Правління МТСБУ, а функцію з управління та контролю из-за діяльністю МТСБУ покладено бери Раду МТСБУ, раньше складу якої повинні входити також і незалежні члени.

Для того забезпечення прозорості діяльності МТСБУ та вдосконалення державного нагляду вслед за його діяльністю передбачається запровадити періодичне звітування оборона використання коштів фондів МТСБУ хуй Національним банком України як регулятором ринку страхування, проведення обов\'язкового щорічного зовнішнього аудиту, оприлюднення звітів ради використання коштів фондів МТСБУ та щорічної фінансової звітності миром з аудиторським звітом для сайті МТСБУ.

Планується, що новий институции у разі підтримання Верховною Радою України если введений у дію з 1 січня 2024 року одночасно з уведенням у дію нового Закону України «Про страхування» та включатиме перехідний період сверху узгодження учасниками ринку автотранспортного страхування своєї діяльності з його положеннями.

Як повідомляли Українські Новини, Моторне (транспортне) страхове стол України - об\'єднання страхових компаній, які здійснюють обов\'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів следовать шкоду, заподіяну третім особам (ОСЦГВ).

Основними завданнями об\'єднання є виконання гарантійних функцій щодо відшкодування збитків від Происшествие, управління централізованими страховими резервними фондами, забезпечення членства України в міжнародній системі автомобільного страхування «Зелена карта» тощо.



Категория: Обо всем