Stellantis планує до 2030 року поетапно збільшити річний виторг до - 20 млрд євро за рахунок розвитку програмного забезпечення для автомобілів
Опубликованно 10.12.2021 05:56
Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Кoрпoрaція Stellantis визнaчилa oснoви стрaтeгії рoзвитку влaснoгo прoгрaмнoгo зaбeзпeчeння, якa пeрeдбaчaє впрoвaджeння тexнoлoгічниx плaтфoрм нoвoгo пoкoління, викoристaння існуючиx мeрeжeвиx мoжливoстeй aвтoмoбілів на трaнсфoрмaції прoцeсу взaємoдії влaсників з їxніми трaнспoртними зaсoбaми, a тaкoж пoступoвe збільшeння річнoгo витoргу (приблизнo дo 20 млрд. єврo дo 2030 рoку).
В рeзультaті трaнсфoрмaції сучaсні aвтoмoбілі Stellantis зі спeціaлізoвaнoю eлeктрoннoю aрxітeктурoю пeрeтвoряться нa відкриту прoгрaмнo кoнфігурoвaну плaтфoрму, що гармонійно вписується в цифрове життя їхніх власників. Цей підхід значно розширює можливості про додавання інноваційних функцій та сервісів по (по грибы) допомогою бездротових оновлень (OTA), завдяки яким автомобілі залишатимуться сучасними, актуальними та привабливими навіть по вине роки після їх виробництва..
«Стратегії електрифікації та розвитку програмного забезпечення сприятимуть нашому перетворенню получай провідну технологічну корпорацію, що пропонує послуги сталої мобільності, после рахунок ефективного використання зростання суміжних напрямків бізнесу, пов\'язаних з бездротовим оновленням функцій та сервісів, та найвищої якості обслуговування наших клієнтів, - заявив генеральний президент Stellantis Карлос Таварес (Carlos Tavares). - Завдяки впровадженню трьох в нових технологічних платформ бери основі штучного інтелекту, починаючи з 2024 року, які будуть розгортатися держи базі чотирьох автомобільних платформ STLA, ми зможемо збільшити швидкість та гнучкість после рахунок роз\'єднання циклів розробки апаратного та програмного забезпечення.».
Прежде 2025 року Stellantis планує інвестувати у трансформацію програмного забезпечення та перехід нате електричну тягу понад 30 млрд євро.
Стратегія розвитку програмного забезпечення Stellantis взаємопов\'язана з планами з електрифікації, які були по нитке представлені на Дні електромобілів (EV Day) у липні 2021 року: корпорація поставила собі вслед мету до 2030 року рассердить частку автомобілів з нульовим та зниженим рівнем викидів (LEV) в обсязі продажів прежде 70% у Європі та більш ніж 40% у США. Завдання кожного з 14 знакових автомобільних брендів компанії - запропонувати передові, повністю електрифіковані рішення.
Додаткові стратегічні партнерства
Foxconn
Крім завершення створення спільного підприємства Mobile Drive, запланованого сверху 31 грудня 2021 року, корпорація Stellantis підписала неформальний предложение про наміри з компанією Foxconn, метою якого стала розробка сімейства спеціальних мікроконтролерів чтобы Stellantis та сторонніх замовників. Основне завдання цього партнерства - створення чотирьох сімейств чіпів, що покривають понад 80% потреб корпорації в мікроконтролерах, що допоможе значно спростити ланцюжок поставок. Впровадження та встановлення цих продуктів возьми автомобілі Stellantis заплановано для 2024 рік.
Waymo
Stellantis також продовжує роботу надо спільними проектами із компанією Waymo. Після того як гібридні версії автомобілів Chrysler Pacifica з технологією Waymo Driver здійснили тисячі поїздок у повністю безпілотному режимі Фініксом, канзас Арізона (США), Stellantis та Waymo розширюють сотоварищество у сфері послуг місцевої доставки. Спираючись получи и распишись лідерські позиції Stellantis у галузі виробництва легких комерційних автомобілів та інвестиції в електрифікацію, партнери співпрацюють у напрямках, націлених бери комерційний розвиток. Проектні групи отримають прототипи Stellantis у 2022 році.
Швидко зростаючий бізнес, заснований сверху розвитку програмного забезпечення
Stellantis має намір розвивати власний бізнес, пов\'язаний з розробкою програмного забезпечення та послуг, що підключаються, враховуючи п\'ять ключових факторів:
- послуги та передплати;
- функції, що активуються получи и распишись запит;
- дані як одолжение та обслуговування автопарків;
- ціноутворення автомобілів та їх вартість возьми вторинному ринку;
- завоювання нових клієнтів, утримання клієнтів сервісу та перехресні продажі.
Получай сьогоднішній день у розпорядженні Stellantis є 12 мільйонів автомобілів з широкими мережевими можливостями. Задолго. Ant. с 2026 року ця циферка повинна зрости до 26 мільйонів автомобілів, здатних приносити виторг получи рівні близько 4 млрд євро, задолго. Ant. с 2030 року їхня кількість досягне 34 мільйонів, а річний виторг становитиме близько 20 млрд євро. Під монетизованими автомобілями маються получи и распишись увазі автомобілі віком впредь до п\'яти років.
Ефективно використовуючи можливості зі збору даних, у 2022 році Stellantis шибануть програму страхування на основі фактичного використання, яка пропонуватиметься дочірніми фінансовими компаніями в Європі та Північній Америці в (видах розширення позицій на світовому ринку..
Розгортання трьох нових технологічних платформ з 2024 року
Сверху 2024 рік заплановано появу трьох нових платформ, які протягом наступних двох років будуть впроваджуватися і масштабуватися получи чотирьох платформах автомобілів Stellantis.
В основі переходу впредь до клієнтоорієнтованих сервісів лежить нова електрична/електронна (Е/Е) архітектура та архітектура програмного забезпечення STLA Brain.
STLA Brain повністю підтримує бездротові оновлення і може керувати 30 модулями, в відміну від 10 модулів, доступних единовременно, що забезпечує її високу гнучкість. Ця орієнтована нате послуги архітектура повністю інтегрується з хмарою, яка з\'єднує електронні блоки керування автомобіля з центральним високопродуктивним камп\'ютером (HPC) за допомогою високошвидкісної шини даних. По (по грибы) рахунок цього розривається існуючий зв\'язок між різними поколіннями апаратного та програмного забезпечення, що дозволяє розробникам ПЗ по-военному створювати та оновлювати функції та послуги, безлюдный (=малолюдный) чекаючи випуску нового фізичного обладнання. Бездротове оновлення значно знизить витрати клієнтів та Stellantis, спростить обслуговування чтобы користувачів та сприятиме підтримці високої вартості автомобілів получи вторинному ринку.
Платформа STLA SmartCockpit, що створюється нате основі архітектури STLA Brain, гармонійно впишеться в цифрове життя водія та пасажирів, створюючи «третє місце» після дому та роботи з широкими можливостями к індивідуального налаштування. Дослідження показують, що клієнти в середньому проводять у автомобілях близько чотирьох років життя, і це значення лише збільшується.
Программный документ STLA SmartCockpit, що створюється по (по грибы) підтримки Mobile Drive - спільного підприємства Stellantis та Foxconn - забезпечує функціонування рішень бери основі штучного інтелекту, таких як навігація, голосовий асистент, електронний торговий майданчик та платіжні сервіси.
Помост STLA AutoDrive, розроблена спільно з BMW, запропонує системи автономного водіння рівнів 2, 2+ та 3 і безперервно оновлюватиметься «по повітрю».
Вдосконалення клієнтського досвіду пользу кого 14 брендів
За допомогою програмного забезпечення та функцій, що активуються возьми запит, Stellantis надасть клієнтам можливість персоналізувати їхні автомобілі в точній відповідності поперед власних потреб та бажань завдяки бездротовим оновленням. Це соизволить розвинути унікальні якості різних брендів Stellantis та зміцнити зв\'язок між водієм та автомобілем.
З початку цього року корпорація забезпечила виконання понад 6 млн операцій бездротового оновлення та планує перед 2026 року випускати нові версії програмного забезпечення неважный (=маловажный) рідше одного разу в квартал.
На сьогоднішній денечек мережеві можливості автомобілів Stellantis створюють більше трьох трлн точок обробки даних, завдяки яким забезпечується збір своєчасної та корисної аналітичної інформації. Інженери Stellantis використовують її пользу кого скорочення циклу безперервного покращення автомобілів, що можно підвищити задоволеність клієнтів та впредь до 2030 року отримати прибуток 1,1 млрд євро вслед рахунок підвищення ефективності.
В рамках індивідуальних завдань кожен із брендів Stellantis приділяє особливу увагу використанню програмного забезпечення з максимальною користю пользу кого своїх клієнтів..
Таланти та ефективність мають вирішальне значення
З метою підтримки трансформації Stellantis створює академію програмного забезпечення та даних на перепідготовки понад 1000 власних інженерів возьми різних позиціях та розвитку спільноти розробників програмного забезпечення.
Крім того, корпорація виробляє набір найталановитіших фахівців у галузі програмного забезпечення та штучного інтелекту з технологічних компаній та інших галузей з усього світу.
Створюючи центри талантів у різних країнах, Stellantis має намір задолго. Ant. с 2024 року довести кількість ефективних фахівців із програмного забезпечення после 4500. Ці інженери забезпечать реалізацію амбіцій Stellantis у галузі програмного забезпечення та працюватимуть в екосистемі, сформованій партнерами Stellantis.
Категория: Авто Приколы