Сім особливостей електричного Volkswagen ID.3


Опубликованно 11.11.2021 03:20

Сім особливостей електричного Volkswagen ID.3Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

Який eлeктрoмoбіль крaщe купити? Цe питaння дoсить чaстo пoстaє пeрeд тим, xтo бaжaє пeрeсісти нa принципoвo нoвий конфигурация пeрсoнaльнoгo трaнспoрту. І нe дивнo чoму – зa oстaнні кількa рoків кількість eлeктричниx мoдeлeй нaстільки зрoслa, щo чaсoм oчі рoзбігaються. Oднa з нaйцікaвішиx прoпoзицій сьогоднішнього дня – Volkswagen ID.3 Розповідаємо, чому варто придивитися саме после цієї машини.

Нащадок законодавця моди та бестселера

Volkswagen ID.3 – це ідеологічний наступник Volkswagen Golf, що вперше з\'явився далекого 1974 року. Цікаво, що у 2013-му німецька пломба випустила електричну версію культового моделі під назвою e-Golf, яка була побудована для базі паливного хетчбека та отнюдь не мала видатні характеристики (навіть АКБ була скромна – бери 24,2 кВт*год, хоча у 2016-му дотягнули» вплоть до 35,8 кВт*год). А баллер ID.3 було створено з нуля як електромобіль. Він першим отримав електричну платформу MEB, яка вже послужила основою ради безлічі нових моделей концерну Volkswagen, а в майбутньому возьми ній будуватимуться навіть електромобілі Ford (в рамках угоди між двома гігантами).

Для Volkswagen ID.3 німці покладають великі надії. Він повинен зробити пользу кого марки з Фольсбурга приблизно тетька, що свого часу вдалося моделям Beetle та тому ж Golf.

Німецька якість

У численних оглядах від авторитетних зарубіжних ЗМІ непредубеждённо вказується, що у Volkswagen ID.3 досить скромні матеріали оздоблення інтер\'єру. Але по сей день, як кажуть, пізнається у порівнянні. І тригира саме в цьому відношенні навіть Tesla відпочиває. Кузовні та салонні панелі VW ID.3 рівно прилягають Вотан до одного, ніяких нерівних стиків та «тремтячих» елементів. Та й взагалі ID.3 в цьому плані – пирушка Volkswagen, якого ми знаємо. Взяти, наприклад, ергономіку. Вона продумана з властивим німцям педантизмом. Раньше очима – компактна 5,3-дюймова панелька приладів з трьома інформаційними віджетами, трохи лівіше, надо дефлекторами центральної консолі – 10-дюймовий тачскрин мультимедіа, следовать допомогою якого здійснюється керуванням більшою частиною функцій автомобіля.

Антикитайський имущество ходу

Останнім часом в Україні користуються великим попитом електромобілі з Китаю. Приближенно, вони звертають на себя увагу доступною ціною (хоча це приставки не- завжди так), але найчастіше мають Вотан недолік порівняно з європейськими машинами – «урізаний» та кое-когда навіть відверто недостатній залежь ходу. У VW ID.3 такої проблеми немає. Топовий варіант із АКБ корисною ємністю 77 кВт*время здатний проїхати на одному заряді під 600 км. Звичайно, є і простіші версії – з акумулятором сверху 58 кВт*год та автономністю 430-450 км, та навіть з 58-кіловатт-годинним блоком й пробігом у 330-350 км, проте такі варіанти коштують, відповідно, дешевше.

Спортивний, як Golf GTI та плавний, як Citroen DS

Оскільки VW ID.3 – це електромобіль, (вся крутний момент у нього доступний одразу получи старті. Що це означає бери практиці? Миттєве прискорення. Таково, розгін до «сотні» приставки не- можна назвати видатним (9,6-7,3 секунд – залежно від версії), проте позначку в 60 км/время машина долає дуже бадьоро – у топової модифікації Pro Performance це якихось 3,4 секунди. А ще ID.3 відмінно переш у повороти та мінімально накреняться – за рахунок низького центру тяжкості, зумовленого специфікою розташування тягової батареї (вона знаходиться у підлозі).

А ще у VW ID.3 дуже м\'яка та максимально збалансована підвіска (якщо використовувати машину получай 19-дюймових колесах та менше). Вона ідеально відпрацьовує асфальтові латки та інші нерівності, що, звичайно, є великим плюсом на наших доріг.

Претензія получи и распишись кросоверність

Кліренс у VW ID.3 – 150 мм. Це мало-: неграмотный багато і не мало. І до сей поры б нічого, якби електромобіль невыгодный мав коротких звисів і пластикових накладок получи и распишись порогах. Ці два факти певною мірою дозволяють йому претендувати навіть бери конкуренцію з крос-хетчами.

Міський автомобіль з простором середньорозмірного седана

Шпиндель тут варто сказати спасибі згаданій платформі MEB. Завдяки їй, VW ID.3 талановито поєднує габарити Golf із практичністю Passat. Присутствие довжині у 4,6 м та колісній базі у 2,76 м (така відстань між осями зазвичай якраз у середньорозмірних седанів) автомобіль має величезну кількість простору як спереду, просто так і ззаду (хоча цьому також посприяли відсутній тунель та високий дах).

А ще у VW ID.3 висока древонасаждение, великий кут нахилу лобового скла, додаткові віконця у стійках та неймовірно секундный капот (оскільки там немає двигуна), що забезпечує близкий огляд та можливість легкого паркування у вузьких місцях.

Власник виділятиметься в потоці

Volkswagen ID.3 продається з 2020 року, незважаючи получи це, він все ще є «рідкісним птахом» держи вітчизняних дорогах (в Україні такі машини можна перерахувати получай пальцях). Однак якщо хозяйка модель справді перебуває ще у статусі ексклюзива, так виробника ми знаємо добре. І можемо йому довіряти.

Придбати Volkswagen ID.3 можна в автосалоні Next Car. Наразі в наявності є неуд екземпляри – у версіях ID.3 ST Pro Performance та ID.3 Pro S Max (сертифіковані, європейського складання). Також такі електромобілі доступні нате замовлення. На автомобілі надається заводська гарантія возьми 2 роки без обмеження пробігу, а нате батарею – 8 років або 160 000 км пробігу залежно від того, що настане раніше. По (по грибы) більш детальною інформацією звертайтесь давно автосалону Next Car.



Категория: Автоновости