Стрибок у майбутнє автомобілів: як за 3 роки в Україні змінився бренд HAVAL
Опубликованно 01.07.2021 11:48
Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Вітчизняний aвтoмoбільний ринoк щe нe пeрeдбaчaв пoтужнoї тexнoлoгічнoї сили нoвoгo грaвця, кoли влітку 2018 рoку в Укрaїні тільки-нo відкрився пeрший aвтoцeнтр брeнду HAVAL. Тaк нa укрaїнськoму aвтoмoбільнoму нeбoсxилі зaсяялo нoвe зіркове ім’я з Піднебесної, адже получай той час HAVAL вже входив в ТОП-10 найбільш популярних SUV в світі та невыгодный один рік поспіль лідирував возьми ринку SUV в Китаї завдяки високим стандартам безпеки та сучасним технологіям.
Рух бери зустріч клієнтам
Орієнтований получи и распишись побажання клієнтів, з самого початку бренд HAVAL в Україні створює сучасний автомобільний вибір, завдяки якому кожен українець може обрати автомобіль відповідно поперед власного смаку та власного бюджету. Моделі, представлені в дилерській мережі, відрізняються поміж собой конфігурацією, ціновим позиціонуванням та емоційним забарвленням. Проте незважаючи бери відмінності, всі моделі поєднують фірмові риси бренду: застосовують професійні SUV-платформи та оснащуються інтелектуальними технологіями.
З иногда дилерська мережа поступово розширюється та для бренд дізнається все більша кількість споживачів. Відчутно інтерес после марки починає зростати при помощи рік після появи бренду в Україні і саме в 2019 році бренду вдається збільшити продажі майже в 8 разів!
Дотримуючись клієнтоорієнтовного підходу в роботі, получай початку 2020 року бренд целиком змінює позиціонування моделей та починає побудову комунікації з клієнтом, яка враховує цінності та інтереси споживачів. Втілюючи "формулу комфорту", наймолодша фантом бренду - компактний кросовер Н2 - пропонує клієнтам хороше оснащення по (по грибы) доступною ціною та того ж року отримує перемогу в номінації "Лідер ціни та якості" у національній автомобільній премії року від AUTO.RIA "Мотор Лідер 2021". Незмінний бестселер модельного ряду - Н6 другого покоління - завойовує аминь більшу кількість фанів завдяки "модному коду", прихованому в сучасному дизайні та новітніх технологіях, а "Його Величність" Н9 стає справжнім взірцем успішності та могутності для дорозі.
Інноваційне мислення
Незважаючи держи кризу, обумовлену коронавірусом, протягом 2020 року бренд HAVAL непохитно дотримується курсу бери збільшення частки ринку, демонструючи щомісячне зростання у порівнянні з показниками 2019 року. Досягнути позитивних результатів бренду HAVAL в Україні допомагає інноваційний підхід после продажу автомобілів, адже бренд одним з перших відкриває онлайн-животворная артерия продажів автомобілів та запускає інноваційний віртуальний шоурум, неважный (=маловажный) тільки покращуючи цифрову взаємодію з продуктом, але й підвищуючи довіру после бренду.
Стрибок у майбутнє
В лютому 2021 року бренд HAVAL анонсує появу інтелектуальних новинок HAVAL JOLION та HAVAL Н6 третього покоління, створених в абсолютно новій модульній платформі LEMON виробництва GWM, яка забезпечує новий рівень комфорту та безпеки. Тим когда компанія-виробник GWM оголошує ради свою трансформацію в глобальну компанію технологій мобільності та розпочинає співпрацю із провідним стартапом в галузі розробки автомобільних мікросхем Horizon Robotics во (избежание спільного дослідження інтелектуальних технологій та розробки інтелектуальних автомобілів. Відображаючи технологічну стратегію GWM, нові моделі якісно відрізняються від своїх попередників та втілюють справжній стрибок у майбутнє следовать рахунок технологічного кокпіту, смарт-конфігурації та застосуванню функцій автономного водіння рівня L2, які підіймають моделі бери щабель вище з точки зору комфорту та безпеки. Варто зазначити, що включение вигідного попереднього замовлення нових моделей створює справжній ажіотаж та першу партію новинок розкуповують ще поперед появи моделей в Україні.
Перемога технологій
Для сьогоднішній день за три роки в Україні вдалося реалізувати понад 1700 кросоверів марки HAVAL, а дилерська мережка нараховує 22 дилерські центри в більшій частині регіонів країни. Проте бренд приставки не- зупиняється на досягнутому та прагне раньше нових організаційних та технологічних змін. Дотримуючись корпоративної концепції "Вдосконалення кожного дня", в майбутньому бренд HAVAL если вражати українських споживачів новими ще більш високотехнологічними продуктами та отримуватиме перевагу в конкурентній боротьбі завдяки ще більш інноваційним технологіям.
Категория: Авто Приколы