Бренд Opel святкує 50-річний ювілей електричного рекордсмена - легендарного купе Opel Elektro GT!


Опубликованно 27.04.2021 06:12

Бренд Opel святкує 50-річний ювілей електричного рекордсмена - легендарного купе Opel Elektro GT!Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми:

Рівнo 50 рoків тoму в 1971 рoці, кoли aстрoнaвти Aпoллoн 15 впeршe здійснили пoїздку пo Місяцю нa eлeктричнoму місяцexoді, нa рідній Зeмлі рeкoрди швидкoсті встaнoвлювaв інший eлeктрoмoбіль. Сaмe тoді унікaльний eлeктрифікoвaний спoрткaр Opel Elektro GT дoвів, щo eлeктрoмoтoри признaчeні нe тільки пользу кого гoльф-бaггі. Всьoгo зa двa дні - 17-18 трaвня 1971 рoку - нате гоночному треку «Хоккенхаймринг» в Німеччині були встановлені нові рекорди швидкості для того електромобілів і спеціально підготовлених спортивних автомобілів. І головним героєм став електромобіль Opel Elektro GT, який в підсумку поставив відразу шість світових рекордів в різних заліках!

Георг поле Опель (Georg von Opel), онук засновника Бренда Opel Адама Опеля (Adam Opel), успішний бізнесмен і гимнаст- світового класу, зважився держи підкорення нових рекордів швидкості вслед кермом унікального електричного спорткара Opel Elektro GT. Дані заїзди були покликані мало-: неграмотный тільки показати швидкість електротранспорту, але також раздражить реальність концепції використання BEV-електромобілів (Battery Electric Vehicle) як «транспорту майбутнього». Крім того, рекордний заїзд був продовженням сімейної традиції. Адже колись, в період 1927-1929 рр., кузька «Ракета-Фріц» ( «rocket-man Fritz») багато разів потрапляв в заголовки газет завдяки демонстраційним заїздам сверху ракетному автомобілі Opel RAK 2. Найбільш пам\'ятний достижение був встановлений 23 травня 1928 року получи и распишись автодромі Авус - максимальна швидкістю 238 км/годик!

Унікальний електромобіль Opel Elektro GT, створений исполнение) унікальних рекордів

Тепер прийшла черга ставити рекорди следовать допомогою електромобілів. Спеціально підготовлений електричний спорткар Opel Elektro GT був оснащений відразу двома електромоторами Bosch DC (постійного струму). Їх номінальна сумарна потужність сягала 88 кВт разве 120 к.с., але в піковому режимі, короткочасно могла підніматися навіть прежде 118 кВт або 160 к.с.

Спеціально с целью цього проекту, компанія Varta надала чотири нікель-кадмієві акумуляторні батареї, які були встановлені поруч з водієм і позаду нього. Акумулятори з 280 елементами додали помітні 590 кг, що було істотною надбавкою с целью спочатку легкого (960 кг) спорткара Opel GT. В результаті сумарно електричний спорткар важив близько 1550 кг - приблизно стільки ж, скільки колоссальный бізнес-седан того часу Opel Diplomat B.

Исполнение) установки рекордів на довгих дистанціях венчание було наростити акумулятор ще більше - 360 елементів і збільшення маси батареї давно 740 кг. В результаті електрокар Opel Elektro GT важив сейчас 1700 кг, що можна було порівняти з невеликим короткобазним грузовичком Opel Blitz. Істотне утяження електромобіля означало необхідність використання більш жорстких пружин і розробки нових шин. В даному випадку з поставленим завданням впоралася компанія Continental, яка створила спеціальні шини високого тиску, які мінімізували тертя.

Також був модифікований седан: закриті всі повітрозабірники і випускні отвори, встановлений «плоский» пеньюар без опуклості для карбюратора (характерна особливість серійного Opel GT), демонтовані бампери, прибрані дзеркала і дверні ручки. Суттєвому переобладнанню піддався моторний відсік та пасажирський гостиная.

Місце - тільки для пілота, акумулятори - від реактивних винищувачів

Теория управління електромобілем займала совсем багажник, задня частина спорткара отримала достославный спойлер, чим помітно відрізнялася від початкової моделі GT. Задні ліхтарі демонтували, а отвори, що залишилися заклали врівень кузова. Замість глушника вихлопної системи був встановлений більш актуальний теплообмінник.

Звичайний автомобільний акумулятор, який забезпечував електрикою всі бортові системи електромобіля, знаходився в передній частині моторного відсіку. Однак традиційного ДВС-мотора после того вже не було - його місце зайняла чета електродвигунів. Тягові акумуляторні батареї (схожі тоді зустрічалися в реактивних винищувачах) встановлювали в спеціальних кріпленнях і вони зайняли весь век вільне місце - поруч з пілотом-водієм і навіть позаду нього, залишивши рівно стільки місця, щоб людина могла сісти держи сидіння. Але воно того варте…

Вотан електромобіль і шість рекордів швидкості!

Знаменна годовщина: 17 мая 1971 Георг задний план Опель за кермом Opel Elektro GT встановив чотири нові світові рекорди для того транспортних засобів з електроприводом:

А потім 18 травня були додані ще двойка рекорди, обидва - на проходження тривалої дистанцію подле старті з місця:

Шкода, але тоді низька енергоємність нікель-кадмієвих (Ni-Cd) акумуляторів неважный (=маловажный) дозволила встановити новий світовий достижение на дистанції 100 км близ постійній швидкості 100 км / время - все закінчилося на позначці лише 44 км.

Однак бери цьому не закінчилася історія електромобілів Opel, навіть навпаки! Експериментальний спорткар Opel Elektro GT, перший повноцінний BEV-електромобіль від Бренду Opel, в реальності продемонстрував можливості нового типу силових установок. Він довів, що електромобіль з акумулятором може відповідати динаміці і швидкості звичного спортивного автомобіля того часу.

Сьогодні ми осягаємо плоди минулих перемог і рекордів. Посредством 50 років постійного розвитку та пошуку інновацій, колишній експериментальний спорткар знайшов собі гідного спадкоємця у вигляді новинки Opel Corsa-e. Цей всебічно-розвинений хетчбек здатний никак не тільки розігнатися 0-100 км/время за 8,1 секунди, але також і проїжджати дистанцію предварительно 337 кілометрів (WLTP) для одному заряді Li-Ion акумулятора.

Чудовий фурнитура, коли інновації та рекорди минулого знаходять своє втілення і служать майбутньому!



Категория: Авто Приколы